Nová paliva Shell mají motoristům ušetřit každý padesátý litr

28 komentářů

Schnitlick
3. června • 3:49

já myslím, že prvořadě je třeba si odpovědět na otázku, kde se nacházím - a pokud si odpovím v Česku, pak je další debata bezpředmětná. Jestli si myslíte, že benzínka A je lepší než benzínka B, která je podle jiných horší než F, ale naopak o trochu výš než K - je to každého věc. Realita je taková, že všichni jsme jenom ovce a přebíháme k tomu, kdo má zrovna v ruce klacík. Je to obchod=každému je úplně jedno, jaké jsou vaše pocity.

Bouce
2. června • 22:39

"Nové produkty jsou podle představitelů společnosti výsledkem několikaletého vývoje ve výzkumných laboratořích. Obsahují unikátní technologii SEI (Shell Efficiency Improver), .."
čti..."Nové produkty jsou podle představitelů společnosti výsledkem několikaletého vývoje v PR oddělení. Obsahují unikátní technologii elkasej imunitas,..."
tak se podívejte odkud ten benzín pochází, stejná rafinerka pro jiné benzínky. Copak jste někdy viděli někoho s klackem jak míchá v cisterně koktejl než to doveze k benzínce?

řidič
1. června • 13:46

Obligátní vsuvka "až" jeden litr ve spojení s objemem, na kterém to ani nezjistím (mám prostě menší nádrž), je mi tato informace a celý shell u zadku B-]

jirin
1. června • 11:18

U Shellu jsem tankoval do doby, nez se zjistilo, jak okradaji lidi svym "premiovym palivem". Do novyho auta davam jen Vervu a je to znat hlavne na spotrebe. Otci i zname zamrzla u Shell nafta. Oba maji auta vyroby 2010(Rav4,Bravo), brali tam naftu pravidelne, ted uz ne...

Dextrone
1. června • 20:16

Souhlasím, mě u Mondea TDCi zamrzla nafta také a to jsem v říjnu měnil palivový filtr, protože moje auto je na zimu vždy připravené. Pak jsem v prosinci nabral plnou nádrž v domění že beru zimní naftu a ejhle nafta za pár dní v nádrži zamrzla. Doskákal jsem do servisu a tam se zjistilo že nejde vůbec palivo do railu, vytáhli mi z nádrže vzorek nafty a ukázali mi ho druhý den v PET lahvi. To byste nevěřili co to bylo za sra_ku. Hnusný rosolovitý žlutý želé místo nafty. Zacáloval jsem čištění nádrže. Tak jsem se obrátil na zastoupení Shellu v Praze a když jsem zjistil co to bude za obstrukce - soudy a tak, tak jsem to vzdal a všem ostatním říkám ať u Shellu neberou, odvděčil jsem se jim dobrou reklamou. Nic méně už v servisu se servisák zeptal doslova takhle:"Kde jset bral naftu? Nebral jste u Shellu?" To hovoří za vše

řidič
1. června • 13:49

Máte pravdu. Taky jsem jim kdysi věřil. Už tam kupuju jenom nutné občerstvení na dlouhé cestě. Taky je OK Optimal 95 od Čepra. Ale každopádně za normální cenu.

space
31. května • 20:56

... bude nejspíš to, co odkalili v Německu při údržbě tanků...
Jediný jak objektivně snížit spotřebu je odstranit bios*ačku, tj. spalovat palivo s vyšší výhřevností než má smradlavý BIOLÍH = etanol = denaturák...

Tom
31. května • 14:39

spousta lidí se chlubí tím, jak tankují u Shell. Většina z nich nechápe, že bere naprosto průměrnou naftu/benzín za přemrštěnou cenu. A pak za svoje body dostanou např. aku vrtačku, kterou si mimochodem sami přeplatily asi 6x když berou benzín už rok za 36kč, vrtačka stojí 1299kč , no netankuj tam potom.

Moik
31. května • 19:50

Tak kvalitu u Shell posoudit nemůžu. Ale Shell nabízí prostřednictvím Citi největší slevu na benzín - 5% a dává body. Jako jediný mi umožnil vybrat body za něco smysluplného (myčka aut) a navíc sem tam umožní vyčerpat body za slevu 1-2Kč na litr benzínu. Takže dneska místo 33,70 platím za litr benzínu 95 32kč a kdybych alibisticky započítal slevu na myčku, beru za 31,50kč, když k tomu občasnou slevu za body, tak za 30,50 - komu to přijde moc?

Skyline
1. června • 10:33

Pri cteni tveho prispevku jsem se slusne pobavil a jeste si vzpomnel na Simka, ktereho bych si dovolil parafrazovat:
"Nechci slevu zadarmo, pravil Moik a vychytrale polozil na stul Citi karticku."

Montenegro
31. května • 20:40

:-D
Tady je Shell na litru nafty dražší o 2,- Kč. Při ceně 36,50 je cena po 5% slevě 34,68 Kč proti ostatním kteří mají naftu za 34,50 (OMV, Benzina, ...). Takže Shell si těch 5 % může dovolit, i tak je stále nejdražší ;-) A to ještě nezmiňuji, že ta tvoje Citi karta má roční poplatek 600,- Kč.

Tom
1. června • 9:22

Moik: typický, napsal si tam jen co se ti hodílo, že :) když to všechno reálně spočítáš, kupuješ si průměrnou věc za nejvyšší možnou cenu a ještě jsi spokojený - gratuluji jejich marketingu! Nicméně pravdou zůstává,že Shell je drahá benzínka a nic na tom nemění jejich fiktivní 5% slevy, body a myčka aut.

$
31. května • 18:33

a pokud body či dukáty (nebo jak to nazývají) v časovém limitu neužiješ, tak ti "naškudlené konto" zruší a nedostaneš nic

ronmar3
30. srpna • 2:40

A na to jsi přišel jak? U O2 o body přijdeš u Billy taky. U Shellky kartu klidně můžeš i ztratit, ale body ti s novou kartou přijdou + nějaký bonus.

jandaxx
31. května • 18:25

Pokud ovšem nejezdíš služebním vozem a vrtačky neplatí zaměstnavatel.

Cjo
31. května • 8:32

Ta ich uspora je 2% - co kludne moze byt aj chyba merania :-D

Fat Old Sun
31. května • 7:58

To bude stejný podvod, jako s tou prémiovou naftou od Shellu. Od té doby, co jsem četl tento článek, se Shellu obloukem vyhýbám. Kdo ví, jak tam pajcujou paliva ...
auto.idnes.cz ...

Petr Šidák
31. května • 8:39

Zajímavé je, že testy na Idnes vždy vyhraje ten, kdo má nejsilnější marketing. Není to divné?Před dvěma lety probíhal velice zajímavý test na Honda Clubu. Kdy jeden z členů tankoval premiové benzíny od většiny velkých řetězců a pak měřil výkon pomocí zařízení G-tech. Zjistil, že bez větších rozdílů si sou všechny prémiovky podobné, až na Natural od Benziny. U tohoto benzínu byl extrémní propad výkonu ve středním spektru otáček.Já mám dobrou zkušenost s Shell, takže jen zřídka tankuji jinda. Špatnou zkušenost mám se Setou, Benzinou o benzínkách u supermarketu ani snad netřeba mluvit.š

Lukáš
31. května • 9:31

Hele, proč si myslíš, že kvalita benzínu u supermarketů je horší než na značkové pumpě? Snad si nemyslíš, že si ten benzín vyrábí sami :-D Většinu zaváží Čepro (Globus a Makro). Naopak cílem supermarketů není vydělat na prodeji paliv, ale přilákat zákazníky. Navíc mají vysokou výtoč, takže jim tam PHM nehnijí měsíce. Bral jsem pravidelně u Makra benzín do Fabie 1,4 16V 55kW i teď do Mondea 2.0 149 kW a nikdy žádný problém. Je ale pravda, že naftu jsem u supermarketu nikdy nebral, ale to jen proto, že jsem jezdil na Vervu a tehdy aditivovanou naftu u supermarketu neměli.

Brouk
31. května • 10:11

Souhlasim. Ja osobne beru benzin vyhradne u levnych pump vcetne hypermarketovych a nikdy jsem nemel sebemensi problem s cimkoli. Nedovedu si predstavit, ze by tesco nebo globus potaji neco lily do cisteren. U nafty nemam zkusenosti, protoze patrim mezi stastlivce, kteri maji tu cest nevlastnit auto na toto palivo.

řidič
1. června • 13:52

Ono stačí, že tam mají víc lihu. Neublíží, nevytrhá asfalt, ale srovnejte spotřebu paliva od Benziny a z Kauflandu

FSH
31. května • 13:03

Před několika lety - Hypernova Průhonice - nafta mi přes noc zmrzla... od té doby netankuji u neznačkových. Ono sice člověk ušetří, ale vrátí se mu to na servisu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
31. května • 14:33

A nebude to spis typem paliva nez kvalitou paliva?

Pavel
2. června • 14:42

Ne je to kvalitou paliva, ne typem. Ze mate zkresleny a zaujaty pohled na vec, je uplne jina vec.

Diakon
31. května • 5:19

to je pekne ze tady je reklama na paliva ale o cene se uz nikde nepise

Jan
31. května • 5:59

tady?"Zákazníci Shellu přitom za nové produkty zaplatí stejně, jako za obě končící paliva, která společnost dosud nabízela"

jandaxx
31. května • 6:41

Nerozumí psanému textu. Teď ještě, by to nebylo jako s prémiovou naftou od Shellu, kdy se zjistilo, že ta "naše" prémiová je stejná, jako německá obyčejná. A kdo si na to dneska vzpomene?

....
31. května • 7:03

no, nejak musi zduvodnit vyssi cenu zakladnich paliv oproti ostatnim cerpackam.Tohle je proste marketingovy tah. Vem si kolik lidi se chytne na ruzny placebo efekty.Tohle bude dozajista jeden z nich. Mazani spalovaciho prostoru :-D

Doporučujeme

Články odjinud