Nová Mazda2 prozrazena na prvních oficiálních fotkách

Na světě jsou první fotky nového hatchbacku Mazda2. Jak se dalo předpokládat, design vychází ze současné filozofie japonské značky a navazuje na trend nastolený většími modely Mazda 3 a Mazda 6.

Interiér, ačkoli se jedná o japonskou verzi (všimněte si také domácího jména Demio, které je určitě známé všem hráčům závodního simulátoru Gran Turismo), vlastně odpovídá již dřívějšímu videu z testování.

Hatchbacky | Premiéry | Mazda

Mazda 2 nové generace je větší, úspornější a dostane tužší karoserii 

Automobilka ještě vyčkává se zveřejněním oficiální tiskové zprávy, ale vzhledem k úniku fotek ji můžeme čekat každou hodinou. Co se použitých motorů týče, zatím víme jen o třech jednotkách.

Základním motorem bude čtyřválcová třináctistovka Skyactiv, nad ní bude stát benzínová patnáctistovka. Evropa dostane i úplně nový diesel 1.5 Skyactiv-D s výkonem 77 kW (105 k) a točivým momentem 250 Nm.

Nová Mazda2 navazuje na koncept Mazda Hazumi, představený na jarním autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků