Nová Mazda MX-5 začíná na českém trhu od 629 900 korun

Nová generace roadsteru Mazda MX-5 má konečně český ceník, ale nenaplnilo se očekávání, že by se mohl model dostat s cenou pod 600 000 korun. Základní cenovka je totiž stanovena na 629 900 korun za výbavu Emotion s motorem 1,5 l o výkonu 131 koní.

Důležité je, že silnější dvoulitr koupíte oficiálně i na našem trhu a přijde vás na minimálně 783 900 korun v druhé nejvyšší výbavě Revolution. Příplatek za dvoulitr Skyactiv činí rovných 50 000 korun.

Zajímavosti | Retro | Sportovní auta | Kabriolety | Mazda

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Pokud jde o výbavu, už základní model Emotion má klimatizaci, hliníková kola, centrální zamykání, audio systém s čtečkou USB, startovací tlačítko a například palubní počítač.

Vyšší výbava Challenge přidává třeba tempomat a už v další výbavě Attraction dostanete kožené sedačky. Revolution má třeba navigaci a 17" kola, nejvyšší výbava TOP pak přidává třeba adaptivní světlomety a sedačky Recaro. Je možná trochu škoda, že není dvoulitr k dispozici i v nižších výbavách.

Ceny roadsteru Mazda MX-5 ND na českém trhu
motor výkon kW/k Emotion Challenge Attraction Revolution Revolution Top
1.5 Skyactiv
6 Man
96/131 629 900,- 659 900,- 709 900,- 736 900,-  
2.0 Skyactiv
6 Man
118/160       783 900,- 833 900,-
Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků