Nová Mazda MX-5 se ještě ani neprodává a už je tu její první tuning

Balíček úprav pro novou generaci nejprodávanějšího roadsteru představila společnost BBR.

Sériová podoba čtvrté generace roadsteru Mazda MX-5 je už sice známá, ale na zahájení prodeje si ještě nějakou dobu počkáme. Dokonce ani neznáme přesné technické specifikace pro evropský trh. Nicméně v Británii už vědí, jak budou Mazdu MX-5 tunit.

Společnost BBR se zabývá přestavbami roadsterů MX-5 už docela dlouho. Nyní představuje připravovaný kit na novou MX-5 a tvrdí, že pokud vůz dostane dvoulitrový čtyřválec SkyActiv, není problém i bez přeplňování dosáhnout na výkon kolem 200 koní. BBR totiž podobný kit nabízí na model Mazda3 s tímto motorem.

Zajímavosti | Retro | Sportovní auta | Kabriolety | Mazda

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Poslední generace NC také nakonec dokázala po zásahu tunera BBR překročit hranici 200 atmosférických koní díky důkladné přestavbě motoru. Všechno ale záleží na tom, jestli Mazda bude skutečně prodávat MX-5 i s dvoulitrem. Prozatím byl totiž oficiálně potvrzen pouze motor 1.5 SkyActiv.

Na pozdější dobu se chystá i přeplňovací sada. U BBR mají v oblibě jak turbodmychadla, tak mechanické kompresory. Společnost také uvádí, že chce optickým paketem se spoilery přidat štíhlým liniím Mazdy více důrazu. Celký paket úprav společnost představí na jaře.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků