Nová loga pro Opel a Vauxhall

Koncern General Motors se rozhodl modernizovat znaky svých dvou nejvýznamnějších evropských automobilek: Opelu a jeho pravostranné mutace, a kdysi slavné samostatné značky, Vauxhallu. GM by tím chtělo veřejnosti vyslat zprávu, že se uvnitř „cosi velkého děje“. Emblému Vauxhallu opět dominuje gryfon, je však větší, má sebevědomější výraz a je zde zaostřeno na horní část jeho trupu. Toto mytologické stvoření má hlavu a křídla orla, trup lva a v nové podobě vypadá na rozdíl od předešlých symbolů trojrozměrně.

Pozměněn byl i znak Opelu, jenž ale stále zůstává symbolizovaným bleskem. Také tento emblém nabyl na své trojrozměrnosti. General Motors se těmito úpravami přidal po bok třeba značkám Volvo, Fiat, Chrysler či Mercedes-Benz, jež své firemní znaky rovněž v nedávné době modifikovaly. Záměr je jasný: přesněji vyprofilovat charakter prodávaných vozů a lépe zapůsobit na cílovou skupinu zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2008
Stav: 152 734 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Movano 2.8
Rok výroby: 2001
Stav: 212 639 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 61 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 52 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků