Nová loga pro Opel a Vauxhall

Koncern General Motors se rozhodl modernizovat znaky svých dvou nejvýznamnějších evropských automobilek: Opelu a jeho pravostranné mutace, a kdysi slavné samostatné značky, Vauxhallu. GM by tím chtělo veřejnosti vyslat zprávu, že se uvnitř „cosi velkého děje“. Emblému Vauxhallu opět dominuje gryfon, je však větší, má sebevědomější výraz a je zde zaostřeno na horní část jeho trupu. Toto mytologické stvoření má hlavu a křídla orla, trup lva a v nové podobě vypadá na rozdíl od předešlých symbolů trojrozměrně.

Pozměněn byl i znak Opelu, jenž ale stále zůstává symbolizovaným bleskem. Také tento emblém nabyl na své trojrozměrnosti. General Motors se těmito úpravami přidal po bok třeba značkám Volvo, Fiat, Chrysler či Mercedes-Benz, jež své firemní znaky rovněž v nedávné době modifikovaly. Záměr je jasný: přesněji vyprofilovat charakter prodávaných vozů a lépe zapůsobit na cílovou skupinu zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.7
Rok výroby: 2009
Stav: 132 330 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků