Nová loga pro Opel a Vauxhall

Koncern General Motors se rozhodl modernizovat znaky svých dvou nejvýznamnějších evropských automobilek: Opelu a jeho pravostranné mutace, a kdysi slavné samostatné značky, Vauxhallu. GM by tím chtělo veřejnosti vyslat zprávu, že se uvnitř „cosi velkého děje“. Emblému Vauxhallu opět dominuje gryfon, je však větší, má sebevědomější výraz a je zde zaostřeno na horní část jeho trupu. Toto mytologické stvoření má hlavu a křídla orla, trup lva a v nové podobě vypadá na rozdíl od předešlých symbolů trojrozměrně.

Pozměněn byl i znak Opelu, jenž ale stále zůstává symbolizovaným bleskem. Také tento emblém nabyl na své trojrozměrnosti. General Motors se těmito úpravami přidal po bok třeba značkám Volvo, Fiat, Chrysler či Mercedes-Benz, jež své firemní znaky rovněž v nedávné době modifikovaly. Záměr je jasný: přesněji vyprofilovat charakter prodávaných vozů a lépe zapůsobit na cílovou skupinu zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Astra 1.6
Rok výroby: 2000
Stav: 166 254 km
Cena: 25 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků