Nová Kia Sorento získává obrysy. V Evropě jen s dieselem

Nová generace SUV Kia Sorento by se měla představit v září v Koreji a v listopadu na autosalonu v Los Angeles, neboť americký trh je pro toto SUV velmi důležitý. Prozatím si můžeme prohlédnout dvě oficiální skici a už známe také několik základních technických údajů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kia Sorento modelového roku 2016 vyjede na upravené platformě z MPV Kia Carnival, které možná znáte z jiných trhů také jako Kia Sedona. Sorento ale dostane platformu upravenou, aby uměla pojmout pohon všech kol. Bude prý také hybrid a údajně se připravuje i experimentální auto na palivové články.

Testy | SUV | Kia

Test: Kia Sorento 2.2 CRDi - dobře maskovaná novinka

Zatímco Američané se mohou těšit na benzínový šestiválec 3,3 l a přeplňovaný čtyřválec 2,0 l, evropský trh možná dostane jen jeden motor – modernizovaný vznětový přeplňovaný čtyřválec 2,2 l, splňující emisní normu Euro 6. Benzínové jednotky se do Evropy zřejmě bvůbec nepodívají.

Kia Picanto 0.999
Rok výroby: 2006
Stav: 157 641 km
Cena: 33 000 Kč
Kia Picanto 1.086
Rok výroby: 2009
Stav: 44 615 km
Cena: 65 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 45 313 km
Cena: 180 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek