ale raději si koupím Škoda Yetti, tu totiž až ji ojezdím ještě výhodně prodám :-D;-)B-]
no ja si pockam na toto auticko a do roka je moje, nic proti skode yeti, ale ...ak bude priazniva cena, udavana spotreba fakt v reale, nie je o com, v tejto cenovejkategorii vela konkurencie nie je.
V relaci do 1mil kc je naopak konkurence obrovska. Santa Fe, Rav4, Vitara, X-trail, Quasqai bo jak se to pise, Q5, Tiguan, da se i Freelander, Antara, Captiva, P4007, C-Cross a to jsem beztak na par vozu jeste zapomenul. Proste aut je hodne, kazde je zamerene na neco jineho a nabizi neco jineho.
Souhlas, jen aby to nebylo prodejné jako Tuareg, Slováci už pozastavili výrobu. Ony ty supermoderní tvary jsou zpočátku přitažlivé, ale velice rychle se okoukají a ani cena nebude pro průměrného Čecha. A nadprůměrný Čech si raději koupí něco od Němců.
touareg, audi q7, porsche cayenne - rovnaka fabrika, rovnaky problem - kriza:-/
Stačí se podívat na současné Sorento a jeho cenu a jeho cenu ojetin a zhruba jasné, jak to bude s generaci novou. Není to žádný designérský úlet, takže trvanlivost tvarů bude poměrn dlouhá.U Touaregu je ten problém, že je to auto pro vyšší příjmové skupiny. A ty mají dnes záplavu jiných možností. V době příchodu Touaregu moc vozů na výběr nebylo, dnes jich je tak 4x tolik a to často v nových generacích, takže je logické, že starý Touareg, který už má dneska kde jaký dělňas moc prodejný není.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.