Nová Kia Sorento je delší, nižší a nabídne prodloužený rozvor náprav

Kia Sorento třetí generace byla odhalena. Automobilka zveřejnila první základní informace doplněné o několik fotografií. Design automobilu má na svědomí korejské studio Namyang, které spolupracovalo s kolegy z Frankfurtu a Kalifornie. Výsledek nevypadá vůbec špatně.

SUV | Video | Paříž 2014 | Kia

Kia Sorento: Třetí generace korejského SUV se představí v Paříži

Důležitější jsou ovšem v tuto chvíli rozměry. Novinka je delší, nižší a má větší rozvor náprav v porovnání s předchůdcem. Na délku nové Sorento přibralo 95 mm, výšku inženýři snížili o 15 mm a rozvor natáhli o 80 mm. Třetí generace je tedy dlouhá 4780 mm, vysoká 1685 mm a rozvor náprav dosahuje na 2780 mm. Třetí řada sedadel údajně díky tomu nabídne více prostoru.

SUV | Design | Kia

Nové Sorento poodhalilo interiér. Kia slibuje perfektní materiály

Tím jsme ale fakta z tiskové zprávy vyčerpali, další podrobnosti by měly brzy následovat. V Koreji se totiž třetí generace představí už koncem srpna. Výstavní premiéra je pak naplánována na pařížský autosalon.

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků