Nová Kia Magentis předčasně odhalena před newyorkským debutem (první foto)

Premiéra jihokorejského zástupce ve střední až vyšší střední třídě, Kiy Optima, se odehraje sice až na dubnovém autosalonu v New Yorku, avšak již teď si můžeme podle prvních snímků udělat zcela přesnou představu, jak bude tato novinka vypadat. Model, který je u nás známý spíše pod označením Magentis, se samozřejmě s takřka nezměněným vzhledem dostane i na „starý kontinent“, i když zde zatím vůbec nezaznamenal takový úspěch jako třeba v zámoří.

Novinka jednoznačně navazuje na další modely a zcela jasně se hlásí k současné vzhledové linii, kterou výrobce nastolil ještě před bezmála třemi lety svým konceptem Koup. Co se týče nové Optimy, nebo chcete-li Magentisu, designéři Kiy vsadili na dravý vzhled, který podtrhuje zejména příď s dominující „širokou“ maskou chladiče a do stran protáhlými světlomety. Nastavenému stylu se nevymyká ani spodní část, kde najdeme standardně vsazené bloky LED pro denní svícení.

Určitě nebudeme sami, když uznáme, že oproti předchůdci udělala Kia velký krok kupředu, alespoň z pohledu designu. Svůj záměr zvýšit si v daném segmentu prodeje myslí zřejmě opravdu vážně. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia Optima alias Magentis nové generace
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků