Nová Kia Magentis: do Evropy s benzinem 2,0 a dieselem 1,7 l

Nová generace Kiy Magentis je v současnosti modelem, na který se opravdu těší mnoho příznivců. Ale jelikož měl tento kousek svou premiéru teprve před několika dny, na jeho příchod si budeme muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Po víkendu ovšem už víme, s jakými motory bude novinka nabízena v Evropě, čímž se nám mozaika dostupných informací obohacuje o vcelku hodnotné údaje.

Zatímco na domácím, tedy korejském trhu bude zdravým jádrem nabídky agregátů dvojice benzínových motorů 2,4 GDI a přeplňovaný 2,0 GDI, v Evropě tomu tak nebude. Navíc do nabídky přibude i dieselová jednotka, od které se očekává, že nad nabízeným benzínem získá v prodejích rychlou převahu. Na „starém kontinentu“ tak bude základem nabídky agregátů zpočátku dvoulitrový zážehový čtyřválec CVVL a dieselový čtyřválec o objemu 1,7 litru.

U obou motorů zatím automobilka výkonnostní hodnoty tají, víme jen, že u obou bude na výběr mezi šestistupňovým automatem a běžnou šestistupňovou manuální převodovkou. V Rusku a ve východní Evropě bude nová Kia nabízena navíc 2,4 litrovým „benzínem“ MPI.

Zatím spartánskou nabídku jistě v dohledné době obohatí i další motory, mj. v roce 2011 můžeme očekávat příchod hybridního pohonu.  

Tip: Novou Kiu Magentis jsme vám podrobněji představili zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 156 872 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 100 849 km
Cena: 180 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek