Nová Kia Magentis: do Evropy s benzinem 2,0 a dieselem 1,7 l

Nová generace Kiy Magentis je v současnosti modelem, na který se opravdu těší mnoho příznivců. Ale jelikož měl tento kousek svou premiéru teprve před několika dny, na jeho příchod si budeme muset ještě nějaký ten měsíc počkat. Po víkendu ovšem už víme, s jakými motory bude novinka nabízena v Evropě, čímž se nám mozaika dostupných informací obohacuje o vcelku hodnotné údaje.

Zatímco na domácím, tedy korejském trhu bude zdravým jádrem nabídky agregátů dvojice benzínových motorů 2,4 GDI a přeplňovaný 2,0 GDI, v Evropě tomu tak nebude. Navíc do nabídky přibude i dieselová jednotka, od které se očekává, že nad nabízeným benzínem získá v prodejích rychlou převahu. Na „starém kontinentu“ tak bude základem nabídky agregátů zpočátku dvoulitrový zážehový čtyřválec CVVL a dieselový čtyřválec o objemu 1,7 litru.

U obou motorů zatím automobilka výkonnostní hodnoty tají, víme jen, že u obou bude na výběr mezi šestistupňovým automatem a běžnou šestistupňovou manuální převodovkou. V Rusku a ve východní Evropě bude nová Kia nabízena navíc 2,4 litrovým „benzínem“ MPI.

Zatím spartánskou nabídku jistě v dohledné době obohatí i další motory, mj. v roce 2011 můžeme očekávat příchod hybridního pohonu.  

Tip: Novou Kiu Magentis jsme vám podrobněji představili zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Magentis 2011
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2010
Stav: 91 325 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2.497
Rok výroby: 2009
Stav: 161 478 km
Cena: 183 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 82 240 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků