Nová Kia Cadenza nyní oficiálně. Líbí se vám? Tak to máte smůlu

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA. Automobilka se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany.

Nedávno jsme tu měli upoutávku na nový sedan Kia Cadenza, který se v domovské Jižní Koreji jmenuje K7. Teď se ven dostaly první oficiální snímky tohoto velkého luxusního sedanu, který v roce 2016 zamíří do prodeje. Bohužel ale ne v Evropě, takže si musíte nechat zajít chuť.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Cadenza v Evropě nebude. Proto se nepočítá ani s dieselem nebo downsizovanými motory. Zatím je pod kapotou minimálně benzínový šestiválec

Pro Kiu je klíčový trh v Asii a také v USA, kde určitě najde nový motor 3,3 l V6 bi-turbo uplatnění. Jeho výkon 272 kW (370 k) posílá na přední kola osmistupňová automatická převodovka. Motor pochází od značky Hyundai a najdete ho třeba i v novém sedanu Genesis G90.

Tajné | Sportovní auta | Kupé | Kia

Sportovní GT značky Kia s pohonem zadních kol dorazí do roku 2020

Vzhledem k tomu, že se s modelem Cadenza nepočítá pro export do Evropy, pod kapotu se nedostane turbodiesel. Budou jen benzínové motory a vedle přeplňované jednotky se v nabídce objeví i atmosférický šestiválec v základním provedení.

Kia se při návrhu interiéru inspirovala evropskými luxusními sedany jako Mercedes třídy S, BMW řady 7 nebo Audi A8. Ne snad, že by kopírovala design, ale cílem bylo dosáhnout stejné úrovně kvality a ergonomie ovládacích prvků.

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků