Nová Honda NSX se ukázala na první fotografii

Dlouho očekávaný a několikrát odkládaný příchod nového supersportu značky Honda se konečně přiblížil.

Titulní obrázek je první oficiální fotografií prototypu Honda NSX, jehož produkční verze je plánována na rok 2015. Veřejnosti se prototyp naživo předvede už 4. srpna na závodní trati v americkém státě Ohio, kde se nová Honda NSX vyvíjí a bude se tu i vyrábět.

Prototyp vzhledově navazuje na studii Honda NSX Concept z autosalonu v Detroitu a má i jeho hnací soustavu Sport Hybrid SH-AWD. Zadní kola roztáčí prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky vidlicový šestiválec podporovaný elektromotorem, zatímco další dva elektromotory pohánějí přední kola. Toto uspořádání přinejmenším v teoretické rovině umožňuje vektorovat točivý moment v příčné i podélné ose jako u auta se třemi aktivními diferenciály.

Retro | Sportovní auta | Honda

Honda NSX: japonské Ferrari

Původní Honda NSX (v USA a Hong-Kongu Acura NSX) se vyráběla v letech 1990 až 2005. Měla uprostřed uložený atmosféricky plněný šestiválec 3,0 l VTEC a v době svého příchodu na trh vyvolávala údiv zejména předvídatelným chováním a snadným ovládáním. U aut s motorem uprostřed nebývalo v té době ani jedno zvykem. 

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků