dyk tam nedam ani mech repy a sotva pul mechu zemaku...Kufr tak akurat na par gumaku a ryc s lopatou
Je to to iste ako Acura RL v USA?Maju perfektny website a flash prezentaciu vsetkeho mozneho. Odporucam:www.acura.comhttp://www.acura.com/showroom/2005/interior/frameset.asp?module=rl
Jasně, je to Acura jen s jinou značkou.
ano, je to Acura RL.
Moc hezké auto. Ale proč mi tak strašně připomíná americkou Hondu Accord?
Mozna je to tim, ze je to taky Honda Ses si ale jistej, ze to vazne "strasne pripomina" zrovna tohle:? Me to totiz zrovna moc podobny nepripada...
Naprostor skvělé auto, design ádelux, motor ádelux, kvalita (věřím) ádelux. A pak že prý japonec nakonec
To heslo je spravne. Znamena totiz, ze poslouchas marketingove bludy evropskych vyrobcu a platis za opravy az do doby, nez te to prestane bavit a koupis Japonce - no a pak uz nic jinyho nechces.
Stejne si u nas 95% kupcu, kteri na podobne auto maji finance, koupi radeji nemeckou spotrebku, ktera, ac kvalitou a taky pomerem luxus/cena zaostava, se stejne bude prodavat diky vynikajicimu marketingu a predevsim tupym masam stale zarucene vice.
To by me zajimalo, jak muzou dat 300k ? Ja doted myslel, ze vsechny auta vyrobeny v japonsku maji limit 280k ? Nebo ze by ho uz konecne zrusili ? To by ale uz bylo vic aut s vetsim vykonem - viz napr 350Z ...
Limit 280 k porad plati, ale jen na papire. Nevim, jak je to osetreny legislativne (nekde jsem slysel, ze je to jakasi nepsana, ovsem respektovana dohoda, nic vic). Pro Japonsko je proto uvadeny vykon samozrejme tech 280 k... Je tam bezne, ze 3.0 biturbo ma 280 k, stejne jako osmivalce nebo dvanactivalce (treba Toyota Crown Century ma V12/280 k) - skutecny vykon je ale uplne jinde (uz Supra mela udavany vykon 280 k, pritom ve skutecnosti to bylo pres 300). Japonci maji taky omezovac rychlosti na 180 km/h, coz u vetsich limuzin a predevsim pak sportaku vypada dost vesele...
Každopádně je to pěkný auto... Už starej Legend byl velká loď, a tohle vypadá moooc pěkně
myslel jsem, ze v japonsku i v Cine je klasicke levostranne rizeni ( jak u nas ).
Anebo to jsou fotky pro vybrany trh - JAR, VB, Australie
tak to jsem zil v omylu, myslel jsem, ze po valce na motorizaci vyrazne se podilejici Americane to v Japonsku zmenili.
BTW: zavedeni provozu po prave strane je asi jedine pozitivum od Hitlera
Myslím, že kdybychom jezdili stále po levé straně, tak by nám připadla divná jízda po pravé Je to jenom o zvyku.
mno u mne ne jsem asi 90 % pravak, to znamena, ze pouze 10% veci zvladnu levou rukou stejne dobre jako pravou, ale jsou to veci jako dlubani v nose, skrabani v hlave apod. Takove nalevani piti z PET lahve do sklenice levou ruko mi uz dela problem .... Mno proste, jsem vdecen za to, ze kverdlat saltrpakou muzu pravou rukou ...
To není vůbec problém. Jezdil jsem na Maltě, kvedlal levačkou (no dobře, jsem levák) a zrovna toto mi nevadilo. Jiná věc je, že jsem místo blinkrů pouštěl stěrače a koukal do vnitřního zpětnýho zrcátka ven z okna
Obávám se, že Tě zklamu. Přechod na jízdu vpravo byl připraven v ČR, příchod Němců ji urychlil o 14 dnů. Takže má Hitler o dobrej skutek míň. Ono mu to zas tak moc nevadí
Japonsko je levostranne, bohuzel - spousta fantastickych aut se tak u nas neda prihlasit (i kdyz se daji dovezt, a to za ceny vice nez zajimave). Takhle si uzivaji jen Anglani, kteri ale zase japonskym autum moc neholduji... Napada me prislovi o hazeni perel svinim
Teď je otázka, jak se na to díváš. Volant je na pravé straně, takže je řízení je pravostranné, ale jezdí se po levé straně, takže jízda je levostranná To být pěkná zmatek.
Uff, to se mi moc nepovedlo Jasne, jizda vlevo-volant vpravo...
jo, jo f Čína jezdit fpravo, Japonec jezdit vlevo...
Nový Legend, pěkné auto, super interiér...
V Japonsku je určitě pravostranné, v Číně nevím, ale řekl bych, že levostranné.
to je vidět, jaká je Evropa pro některé zajímavý trh
Vubec se nedivim, ze s uvedenim na evropsky trh Honda nijak nespecha. Jen se podivejte na prodeje stavajici Hondy Legen u nas - ac vynikajici auto, stejne si ho koupila hrstka lidi a radeji vsichni kupuji nemeckou predrazenou konfekci.
Byt velky priznivce Hondy, s timhle nemuzu az tak souhlasit. Pro me byla vrcholem predchozi generace Legendu, vyrabena do roku 1995. Ta posledni mela nekolik vad, z nichz ty nejzasadnejsi jsou:
- temer nulova inovace auta v prubehu let (nepocitam-li jeden facelift)
- jediny vcelku prumerny motor vyhradne s automatem
- jizdni vlastnosti jak mercedes (tj. slabota)
Nechapu, jak je mozne, ze po veleuspesne predchozi generaci, ktera byla v nabidce s motory 2.7 V6 a 3.2 V6, s manualem (i sestikvaltem!) a delalo se i kupe se Honda rozhodla tento model (a zaroven i segment) tak zazdit... Podle me si tim v Evrope dost pokazila image.
Stejne tak nechapu ten odklad s prodejem - tenhle Legend je ve sve tride unikatni auto, ktere v podstate nema konkurenci (jizdni vlastnosti jsou podstatne lepsi nez Audi nebo BMW), to vsak za 2 roky uz nemusi byt pravda... Jediny duvod, ktery me napada, je "neucast" dieselu a manualu...
Nicmene pro fanousky tohoto auta bych jeste pridal link na upravu od Mugenu (podle me nejdrsneji vypadaji limuzina dneska):
http://www.mugen-power.com/street/LEGEND0410/m1_h.html
Absolutni souhlas, druha generace byla nejkrasnejsi. Ale mela jen 3.2 (a teda tim padem vlastne taky jen jeden motor) pokud vim, 2.7 byl v prvni generaci ... http://www.honda.co.jp/soeno/photo_id/legend/jpg/225b.jpg ... http://www.honda.co.jp/soeno/photo_id/legend/jpg/227b.jpg ... http://www.honda.co.jp/soeno/photo_id/legend/jpg/224_3b.jpg ... http://www.honda.co.jp/soeno/photo_id/legend/jpg/224_4b.jpg ... http://www.honda.co.jp/soeno/photo_id/legend/jpg/229_2b.jpg... no to by snad stacilo neee )
Ty fotky jsou dost dobry
Ja videl nekde cca pred 3-4 lety v bazaru sedan s 2.7 a sestikvaltem r.v. 1992, jako novy, nadhera... Jenze to tenkrat stalo podstatne vic, nez byl obsah me penezenky... Kazdopadne si myslim, ze k dispozici byly oba motory.
Trochu mne zarazi to "nedavno uvedena na trh". Byl jsem pred 10 dny v Pekingu a tam je to zatracene popularni auto! Kazdu druhy "mafian" ji ma v cerne barve.
Auto slo do prodeje cca pred mesicem, kdyz to neni "nedavno", tak jak bys to nazval? Pouc nas, cestinarsky nevzdelane, diky.
On asi myslel předchozí generaci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.