Nová Honda Jazz slibuje víc komfortu, základní recept se nemění

Honda přiveze do Ženevy nový model Jazz v evropském provedení, který se opět postaví na hranici mezi klasický hatchback segmentu B a malé MPV. Novinka vyjíždí na globální platformě Honda pro malé vozy, kterou má třeba i crossover Honda HR-V. Technika se zásadním způsobem nemění, ale Jazz přichází s novým palubním systémem s dotykovým ovládáním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Evropský Jazz se od toho japonského liší jen nepatrně. Vůz je postaven na stejné platformě jako crossover HR-V a pohání ho motor 1.3 i-VTEC o výkonu 102 koní

Uvnitř nabídne nový Jazz více místa i díky o 30 mm delšímu rozvoru a samozřejmě jsou tu opět variabilní zadní sedačky Honda Magic Seats. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 354 litrů, po sklopení zadních sedadel dělených v poměru 60/40 až 884 litrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér nového Jazzu má být prostornější a komfortnější

Honda slibuje prvotřídní kultivovanost jízdy a komfort. Nový je také podvozek a řízení s elektrickým posilovačem. O pohon se má starat atmosférická třináctistovka i-VTEC o výkonu 75 kW (102 koní) v 6000 ot./min. Místo šestistupňové manuální převodovky si budete moci objednat CVT.

Autosalony | Hatchbacky | Premiéry | Honda

Sériová Honda Civic Type-R se konečně blíží, bude v Ženevě

Honda Jazz bude v základu vybavena systémem nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku. Na palubě ale mohou být i další bezpečnostní systémy jako třeba rozpoznávání dopravního značení či upozornění na opuštění jízdního pruhu. Více se ale dozvíte v přiložené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 10 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků