Nová Honda Civic dostane litrový tříválec s turbem

Nová generace Hondy Civic dorazí na náš trh až v roce 2017. Jedním z motorů v nabídce bude nový tíválec.

Downsizing se nevyhne ani nové desáté generaci populárního hatchbacku Honda Civic. Nyní byla představena americká verze sedan, která se bude vyrábět v USA a už má i svou cenovku, ale my si musíme na evropský hatchback ještě počkat. Dříve než na začátku roku 2017 do prodeje nedorazí.

Dobrá zpráva pro fanoušky je, že později bude i ostrá verze Type-R, ale tou se teď zabývat nebudeme. Nás nyní zajímá běžná modelová řada. Už víme, že ve Velké Británii vyráběný hatchback dostane benzínový litrový tříválec s přeplňováním.

Zajímavosti | Americká auta | Honda Civic | Sedany | Honda

Honda Civic desáté generace se předvádí na nových fotografiích

S prototypem se projel britský magazín Autocar. Zkušební verze nabízí výkon 96 kW (130 k) a točivý moment 200 Nm. Podle Autocaru má jít o motor, který nahradí atmosférickou jednotku 1,8 l. Cílem Hondy je dostat se s emisemi alespoň na 99 g/km CO2, což odpovídá normované spotřebě 4,3 litru benzínu na 100 km.

Už tedy víme, že pod kapotou nové generace evropské Hondy Civic bude tříválec 1,0 l s přeplňováním na benzín, čtyřválcová patnáctistovka rovněž s přeplňováním a také čtyřválcový turbodiesel 1,6 l.

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků