Nová Honda City na českém trhu od 339 900 Kč

34 komentářů

Alex
25. února • 15:41

Na předváděčce v Praze jsem se dozvěděl, že záruka na tu japonskou mršku je 5 let na vše. Dokonce i špendlík, co spadl na kobereček byl slyšet. Svět se má co učit za ty prachy.

bob
6. února • 18:44

No snad nechcete srovnávat Hondu  a  rencka? To si děláte prdel.Vyšší cena Hondy je daná vyšší kvalitou,co víc dodat.

Mac2
7. února • 8:45

Normální Honda je kvalitnější. Ale tady se to teprve uvidí. City je totiž Made in China - víme?

mark
7. února • 13:49

City je made in Turkey

mark
7. února • 13:47

City je made in Turkey

StandaHonda
7. února • 11:24

Není. Podvozek a motor z Japonska ( stejný jako u Jazze ,1339, co se do Čech nevozí ) . Konečná montáž nová továrna v Turecku . Snad si Japonce nespletou s Dánama a nevypálí to tam.

Hovna
6. února • 18:46

Vypada to jako Hnujdai a ne jako Hovna

Diddy
6. února • 14:14

Za tyhle penize vychazi lepe Hyundai Accent a ten ma jeste paty dvere.Ja ho koupil za 330 000,celi v elektrice,4 airbagy,ABS,EBD,manual.klimatizace,metaliza... A hlavne 1,3 (mensi povinny ruceni) 63KW.

Iček
7. února • 9:05

Především vrať školní vysvědčení, ale c e l í a pak si dej třeba zelý!!!!!!

patrik
7. února • 0:07

Nic proti Accentu, sám jsem fanda na Huyndaie, ale na Hondu prostě nemá. Zvláště ten, o kterém mluvíte, protože to je výběhový model, který letos končí. Konstrukce někdy z roku 2000, motor 1.3 odchází definitivně do výslužby, podvozek se také dál nebude používat, tuhost a deformační nastavení karosérie už taky nebude velká sláva. Kromě toho je Accent celý menší, s výrazně menším kufrem, menším interiérem atd. Možná nová generace Accentu bude seriózní soupeř, tu ale zatím známe jen z obrázků, snad ji Hyundai konečně přiveze do Ženevy...

petrumr
6. února • 17:28

Ta Honda taky má 1,2?není to překlep.To PR je důležitý při výběru i já sem se tym řídil.

petrumr
6. února • 17:34

Našel jsem to-motor má 1339 a vleze se do nízké skupiny PR,ten jazz má 1,2

furgon
6. února • 12:02

design je des bes, hodny pro zeme tretiho sveta, kde je estetika vozu zcela druhorada

Marek71
6. února • 13:15

No... keď som si pozrel fotky na honda.cz, tak mi ten dizajn príde podstatne vydarenejší ako napr. u Logana, Thalie, či Fabie sedan. A myslím tým exteriér aj interiér. Ak by som chcel malý sedan (ako že nechcem , tak toto by bol pre mňa favorit. A už ten základ je veľmi slušne vybavený.

furgon
6. února • 13:26

Ja taky nikde nerikam, ze design thalie a spol. je o neco lepsi. Tohle je typickej zmutovanej bastl typu ford ikon hodnej pro zeme tretiho sveta.

DR.
6. února • 17:07

Tak dyt Cesko je zemi tretiho svetu, ne?

furgon
7. února • 14:54

No pokud budou socani takhle nadale sustrovat, tak to nebude dlouho trvat...

JanQ
6. února • 11:52

Ja se teda za svoji 72kW 1.4 16V Thalii nestydim....

Tech
6. února • 14:14

není potřeba se stydět......ale k chlubení to taky není.

Mac2
6. února • 9:31

Za tyhle peníze nemá u nás žádnou šanci. Thalia s motorem 1,4 72kW stojí 265 tisíc. Bez ABS a rádia, ale s klimou. V této třídě rozhoduje cena, cena a zase cena.

kahuna
6. února • 11:21

ale kdyz si chces koupit auto za který se nemusis stydet(thalia,logan), honda je spravna volba

patrik
6. února • 13:41

Thalia Expression Clima s 1,4/72KW stojí 265k při současné akci (minus až 70k z ceníkové ceny. Aby byla srovnatelně vybavená se City S, musí se k ní doplatit alsepoň metalíza (9k), ABS (17 k) a rádio s CD (12 k), čímž i s tou akční slevou cena vyleze na 303 k. Jako plus má pak Thalia klimu, City třeba kotoučové brzdy - každý ať si vybere, co se mu zdá důležitější. City v žádné cenové akci není, a přesto při tomhle doplnění výbavy cenová propast z větší části zmizí. Pokud jde o využitelnost prostoru, předpokládám, že v Thalii dál zůstal dál úzký průchod z kufru do kabiny a nedělená zadní sedadla? City nabízí jednoduché sklápění dělených opěradel do roviny (d=1700mm), možnost sklopení opěráku spolujezdce (2400mm) a fintu z Jazzu, tj. vyklopení sedáků druhé řady vzhůru, takže vznikne prostor na předměty 1245mm vysoké. Maximální ložný objem je přes 1,3 m3. Nemám vůbec nic proti Thalii, naopak, ale myslím, že je potřeba všechna srovnání dělat férově. Navíc je tady ještě jeden zásadní rozdíl - Renault se programově prezentuje částí své produkce jako low-end výrobce, Honda naopak vždy dává najevo, že nejde pod určitou laťku techniky a výbavy už v základu - jsou to dvě různé cesty tvorby image. O vnějším vzhledu obou modelů záměrně nemluvím, to je jen kus šlehačky navrch.

Mac2
6. února • 17:41

No jo. Jenže na Thalii běží akce pořád, takže to vlastně žádná akce není. 9 potenciálních kupců z 10 zajímá víc klima a dálkový centrál než zadní kotoučové brzdy. A když potenciální kupec uvidí "cena od 339 tisíc", tak ani do autosalónu Hondy nepůjde. Bohužel. Já mám Hondu rád, ale nad cenovou politikou (českého zastoupení) někdy kroutím hlavou.

patrik
6. února • 23:46

Mně to přijde trochu, jako byste namítal, že si lidi radší půjdou koupit Logan za 200k než Octavii za 400k. To mnozí samozřejmě půjdou, ale naopak hodně velká skupina bude těch, kteří si půjdou jednoznačně pro Octavii. Taky u Thalie a City je podle mě jasné, že každý z modelů nich má svůj okruh kupců. Moc bych se divil, kdyby si pro Hondy chodili lidí, pro které je jediné a konečné měřítko cena. Navíc tím srovnáváním cenovek a výbav Thalie a City jsem ukázal, že cenový rozdíl je ve skutečnosti mnohem míň dramatický, než na první pohled vypadá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
patrik
7. února • 0:19

Teď jsem si ještě všimnul, že podle dohody ACEA od 1. července t.r. všechna auta prodávaná v Evropě budou muset být vybavená ABS. To bude docela křížovka pro hodně výrobců budget carů - včetně Renaultu (Thalia) nebo Škody (Fabia) - uvidíme, jak dopadnou cenovky :))

Marek71
7. února • 8:12

Ak sa dobre pamatám, tak "chudobnejšia" časť Európy, kam patrí aj ČR a SR, má výnimku tuším do r.2008.

0ndra
6. února • 18:38

jenže thalia je low-end od renaultu a to samo o sobě je varováním  

Sep
6. února • 8:32

Tohle znam z Indie tam je to hitovka stredni tridy :)

Neni to spatny auto,ale netusim, proc bych si ho tady mel kupovat :)

Extin
6. února • 12:28

No jak si to pamatuju ja, tak spis hitem vyssi stredni:) a primy konkurent pro oktavii tour...myslim v te Indii

patrik
6. února • 2:42

V základu mě kromě vyjmenovaného ještě potěšily kotouče na všech kolech. Také - jestli se nepletu - dává Honda metalízu v ceně. Za 340k takhle vybavené, dobře motorizované a celkem slušně velké auto, je určitě zajímavá alternativa pro milovníky sedanů (Logan? Thalia? Fabia? Kalos? Accent?). Cvičně jsem si zkonfiguroval Fabii podobně vybavenou jako City S a nechal jsem toho, když cena došplhala ke 380k - konkurenční potenciál by tu byl. Určitě si City zajedu prohlédnout naživo. (schválně, jak se tam vejdu já se 185 cm)

ivo
6. února • 6:23

Když si čtu rozměry a výbavu, objem kufru, parametry motoru 1,4, atd. nebál bych se ani srovnání s Oktávií Tour, která je za stejné peníze s podstatně zastaralejší technikou i velmi slabou výbavou. Její jediné plus by snad zůstalo v lepší přístupnosti kufru díky 5. dveřím.

Hovna
6. února • 18:43

To se zase sikmooci vyznamenali

ACE.
6. února • 1:16

Alspoň pro řidiče. Se svou výškou 186 jsem se za volant dost špatně dostával.

fahrman
6. února • 0:41

pokud se nepletu, je to nejlevnejsi auto s CVT prevodovkou, ne? To by stalo za test...

Doporučujeme

Články odjinud