Nová Honda City je tu. A premiéru bude mít v Istanbulu

Nová generace kompaktního sedanu City se v porovnání s ostatními novinkami představí na vskutku netradičním místě a to na říjnovém Istanbulském autosalonu, přičemž toto místo nebylo vybráno náhodně. Istanbul, jako město ležící na pomezí dvou kontinentů, má symbolizovat region, pro který je tento model určen. Honda City se totiž nebude prodávat v celé Evropě ale jen v některých jižních zemích starého kontinentu a vybraných asijských zemích.

Vzhled nové Hondy City postavené na prodlouženém podvozku modelu Jazz byl upraven po vzoru nejnovějších modelů a tak i tento model zapadá do současné designové linie. V Evropě se bude City prodávat s menším 1,4 litrovým čtyřválcem i-Vtec s výkonem 74 kW / 100 koní, který bude standardně na kola přední nápravy přenášen přes pětistupňovou manuální převodovku. K dispozici bude i pětistupňová sekvenční převodovka s řazením před „pádla“ umístěny pod volantem. Zrychlení z nuly na stovku zvládne tato Honda za příjemných 11,8 vteřin, při automatickém řazení se však čas zrychlení prodlouží až na 14,7 vteřin.

V Turecku se začnou prodeje začátkem příštího roku, přičemž krátce poté se nová Honda City začne prodávat i v dalších zemích.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Honda City 
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků