Nová generace VW Tiguan začíná na českém trhu s cenou 560 900 Kč

Volkswagen dnes spustil český konfigurátor pro novou generaci modelu Tiguan a zároveň také začal přijímat první objednávky. Pokud se vám tohle SUV líbí, pak na něj budete potřebovat minimálně 560 900 Kč.

SUV | Volkswagen | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2015

Nový Volkswagen Tiguan je variací na téma Passat [první statické dojmy]

Nejlevnější provedení má pod kapotou motor 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k), pracuje se šestistupňovou manuální převodovkou a jeho výbava Trendline zahrnuje třeba třízónovou klimatizaci Climatronic, sedmnáctipalcová litá kola, řadu bezpečnostních asistentů a tak dále. V nabídce ale toto provedení zatím ještě nenajdete. Dorazí až v desátém týdnu.

Aktuálně mohou zájemci vybírat z výbav Comfortline a Highine. První jmenovaná je dostupná s motory 2.0 TSI 4Motion (132 kW/180 k) 7DSG, 2.0 TDI 110 kW (150 k) s manuálem a se stejným motorem kombinovaný ovšem s automatem a pohonem všech kol. U Highline můžete zatím vybírat z dvojice dieselů.

SUV | Volkswagen | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2015 | Hybridy

IAA 2015 živě: SUV Volkswagen Tiguan už může být také hybrid

V šestém týdnu Volkswagen do nabídky přidá také verzi R-Line, objeví se výbava Trendline a disesel naladěný na 140 kW (190 k). V desátém týdnu pak přijde zmíněná základní verze a další benzinová provedení. Vrcholný diesel s výkonem 176 kW (240 k) dorazí ve čtrnáctém týdnu letošního roku, od 23. týdne pak budou moci zájemci objednat také nejsilnější benzinové provedení 2.0 TSI 4Motion naladěné na 162 kW (220 k).

Nová generace VW Tiguan se poprvé světu představila v září minulého roku na autosalonu ve Frankfurtu. Novinka je prostornější než předchůdce a v mnoha směrech připomíná Passat. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků