Nová generace speciální edice Multivan Edition 30 uvedena na český trh

Multivan slaví 30. výročí a Volkswagen Užitkové vozy uvádí u této příležitosti na český trh atraktivní speciální edici s ještě individuálnějším vzhledem. Čeští zákazníci mohou sportovně elegantní Multivan Edition 30 již objednávat u autorizovaných prodejců značky Volkswagen Užitkové vozy, a to v rozmanitých variantách s výkonnými a hospodárnými motory TSI a TDI za ceny již od 1 125 300 Kč včetně DPH.

„Volkswagen Multivan je již 30 let první volbou náročných motoristů, kteří hledají mimořádný vnitřní prostor ve spojení s všestrannou variabilitou, vysokou úrovní komfortu a bezpečnosti,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy. „Všechny tyto vlastnosti, okořeněné navíc nezaměnitelným stylem, nabízí samozřejmě i nová speciální edice na základě šesté generace modelové řady Multivan, která je oslavou kulatého jubilea našeho bestselleru. Věřím, že atraktivní Multivan Edition 30 si najde i na českém trhu mnoho příznivců.“

Osmdesátá leta přinesla množství módních výstřelků, vyvolávajících dnes spíše jen shovívavé úsměvy. V této době se však v Hannoveru zrodily také dva nadčasové evergreeny – Multivan a California. Jejich neotřelá, praktická řešení drží krok s dobou i po třech desetiletích.

Volkswagen Užitkové vozy představil na oslavu 30. výročí dvě speciální edice, nástupce úspěšného modelu Edition 25 – Multivan Edition 30 a California Edition. První z nich přichází nyní i na český trh, a to s pěti různými motory, jejichž rozsah výkonu sahá od 75 kW (102 k) do 150 kW (204 k). V nabídce jsou verze se šestistupňovou mechanickou převodovkou nebo se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG. Většinu motorů lze alternativně kombinovat s pohonem všech kol 4Motion. Ceny modelů Multivan Edition 30 začínají již od 1 125 300 Kč včetně DPH.

Multivan Edition 30 vychází z modelu Multivan Comfortline a dodává se pouze ve verzi s krátkým rozvorem. Zákazníci mají na výběr sedm laků karoserie - od červené Kirsch, přes bílou Oryx, až po zelenou Bambusgarden, přičemž střecha je vždy černá. Paket Edition 30 rozšiřuje sériovou výbavu o černá 17“ kola Cascavel z lehké slitiny, dekorační fólie na bocích vozidla s nápisem „EDITION 30“, střešní sloupky B a střechu v černé barvě, lesklé kryty vnějších zpětných zrcátek (perleťová černá Deep), tmavě tónovaná skla oken, přední a zadní světlomety LED, vzadu s tmavě tónovanými krycími skly, mlhové světlomety s funkcí odbočovacích světel, boční schůdky s modře osvětleným nápisem „EDITION 30“.

Čalounění sedadel je zdobeno barevným prošíváním, zatímco přístrojová deska zaujme ozdobným obložením Black Glossy a nese ovládací panel s displejem informačního a zábavního systému Composition Media. Prostřednictvím kůží obšitého multifunkčního volantu lze ovládat mimo jiné multifunkční ukazatel Premium a příjemnou atmosféru v interiéru umocňuje komfortní osvětlení.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek