Nová generace Porsche 911 bude širší. Motor zůstane tam, kde je teď

Německá automobilka pilně pracuje na nové generaci populární 911. Na trh by měla přijít koncem roku 2018 nebo začátkem roku 2019.

Porsche už tvrdě pracuje na nové generaci modelu 911. Poslední informace dávají alespoň rámcovou představu, jak se novinka bude lišit od předešlé generace.

Po modelu 911 RSR se spekulovalo, že také nová 911 bude mít motor uprostřed. Podle všeho se tak ale nestane, motor zřejmě zůstane vzadu. Možné je ale jeho drobné posunutí vpřed. Tento krok by zlepšil stabilitu a rozložení hmotnosti vozu.

Důvod je jednoduchý. Oblíbený model by měl pořád zůstat praktickým silničním vozem s provizorními sedadly vzadu.

Zajímavosti | Porsche

Umíte správně vyslovit Porsche? Německá automobilka vás to naučí

V konfiguraci motorů se velké změny neočekávají. Novinka má být ale širší, hlavně v přední části. Standardem bude pohon zadních kol.

Podle předpokladů by mohla německá automobilka novou generaci představit koncem roku 2018 nebo začátkem roku 2019.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků