Nová generace Mazdy 3 je tady. Nabídne o 60 mm delší rozvor náprav

Jak Mazda slíbila, tak se také stalo. Na světě jsou první fotografie a informace týkající se nové generace Mazdy 3. Design asi nikoho příliš nepřekvapí, že bude finální automobil vypadat nějak takto, to se dalo dost dobře očekávat dlouho dopředu. Snad se s většinou shodneme v tom, že nový designový styl tomuto hatchbacku sluší.

Zajímavosti | Design | Mazda

Nová generace Mazdy 3 poprvé bez maskování. Premiéra už příští týden

Co se rozměrů týká, měří novinka na délku 4465 mm, široká je 1765 mm a vysoká 1450 mm. Délka se prakticky nezměnila, tam najdeme rozdíl pěti milimetrů ve prospěch nové generace. Na šířku se ale už bavíme o nárůstu 10 mm, výška naopak šla dolů o 20 mm. Největší změnou je ovšem rozvor náprav. Ten je s hodnotou 2700 mm delší o 60 mm. Zavazadelník nabídne základní objem 350 litrů, což představuje nárůst o 10 litrů. Jen pro porovnání, Volkswagen Golf zvládne o 30 litrů více.

Testy | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf 1.2 TSI – důrazná odpověď pana Winterkorna

Mazda 3 nové generace má pro evropské trhy připraveny čtyři motorizace. Trojice benzinových jednotek začíná na výkonu 100 k, prostřední možnost vyprodukuje 120 k a nejvýkonnější verze nabídne 165 k. V prvním případě  jde o jedna-pětku, druhé dva má na svědomí dvoulitr. Pokud vás zajímá diesel, pak se můžete těšit na dva-dvojku s parametry 150 k a 380 Nm.

Japonská novinka bude poprvé k vidění kde jinde, než na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Podrobný článek na téma nové Mazdy 3 očekávejte hned zítra.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků