Nová generace BMW X5 na prvním obrázku

18 komentářů

HHB
9. května • 16:39

To je ale hloupý článek. Jeden z milionu renderů, zdaleka ne první. Navíc skutečnější obrázky auta unikly už dávno... http://tinyurl.com/cd32zye...

Maxim
9. května • 16:49

Jj, těžkej bulvár.

><
9. května • 12:31

U stávajícího modelu mě příšerně sere nastavení podvozku. Připadám si jak když jedu na trakaři, každý kamínek na silnici se mnou drncá. Snad s tim něco ti chytráci udělají.

Antiautomat
10. května • 14:26

Staci to prezut na normalne pneu a je pokoj.
Odhliadnuc od tej mizerie, ktorou sa tato znacka v upadku prezentuje

WP
10. května • 5:13

Mi připadá, že jsi takovej teoretik, viď? :-)Psát něco o tom, jak ti X5 drncá a nevědět o adaptive drive...samozřejmě, že to řeší hodně. Zelí se neptej, zelinář neví nic;-)

X1
9. května • 17:48

"U stávajícího modelu mě příšerně sere nastavení podvozku. "Neprehanaj, Ty si mal aspon pri X5 moznost si odbjednat adapativny podvozok, ja pri X1 nie, ale nemam s tym nejaky problem, pohoda na stock 17" 50 nizkoprofilacoch.

jogurt
9. května • 18:25

Bohužel adaptive drive ovlivní něco jiného než drncání nízkoprofilových runflatů.

X1
9. května • 19:21

Blbost, ked mas adaptativny podvozok mozes mat aj nizkoprofilove a auto to vsetko vyzehli. Alebo si snad myslis, ze auta s adaptativnym podvozkom maju ine ako nizkoprofilove? Neplet si nastavitelne tlmice v rezimoch s adaptativnym podvozkom, ktory je schopny 100x za sekundu menit vlastnosti tlmicov.

x12345678
10. května • 10:31

Nevyžehlí. To by museli u BMW pochopit, že pokud nezavedou plně vzduchové pérování jako Audi, tak na nízkoprofilovém runflatu ani s adaptive drive auto komfortní nebude a ani být nemůže. Jedna věc jsou povídačky, napsané do prospektu a druhá věc je realita. A to neplkám teorie ale vlastní zkušenosti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
11. května • 9:20

Srovnáváš nesrovnatelné, u BMW nepochopili podstatně víc věcí, než jen pérování. Pomocnou berličkou je vykašlat se na runflaty a za ušetřené peníze si koupit tyre mobility set. Auto získá na jistotě i komfortu, akorát ztratíš nárok na asistenci BMW při defektu. Bohužel, epidemie nesmyslných runflatů už neinfikovala jen bavory ale např. i VW.

Zelí
9. května • 13:18

Každý traktor drncá. V zetoru na to měli odpruženou sedačku.
Pokud by to auto pružilo, tak se to v zatáčce převrátí. Podvozek musí být tuhý (viz.traktor). Nejlépe bude traktor prodat a koupit si na ježdění po silnici auto.

><
9. května • 13:24

Nízký auto si koupím, až budou naše silnice vypadat jako silnice a ne jako tankodrom. Touareg nedrncá, jen škoda, že je to jenom předraženej koncern.

furturista
9. května • 14:46

Měl sis připlatit za adaptive drive, s tím nic nedrncá a v zátačkách drží líp než tvrdý standardní podvozek. ML bez vzduchového podvozku je taky howno.

><
9. května • 15:53

Aha, tak to jsem netušil. Díky za info. :-|

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
9. května • 18:24

Záleží na profilu pneu. 5GT na 245/40R20 vpředu a 275/35R20 vzadu je kostitřas i s adaptive drive nastaveným na comfort+. Jen se přitom ještě houpe jako blahé paměti moskvič.

Manhunt
11. května • 0:34

Úplně si nejsem jistý jestli bych bych na 5GT dával R20 v ČR!

jogurt
11. května • 9:15

Souhlas. Jenže je tam dali už v Münchenu. Na zimu mám 18", s těmi je to o poznání lepší.

karel
9. května • 12:43

Očekávám, že ve stylu moderních aut to bude ještě horší. V německu mají totiž docela jiný silnice

Doporučujeme

Články odjinud