Nová generace BMW i8 má být čistý elektromobil s výkonem 750 koní

14 komentářů

Míra
13. srpna • 17:50

Výkon samozřejmě moc hezký, ale aby to dojelo aspoň kousek, tak to bude potřebovat gigantické baterky. Kam je dají?

sokar
13. srpna • 20:29

Na prives .B-]

Míra
13. srpna • 11:07

"takže si na ní ještě nějaký ten pátek počkáme"
Na koho - na ni, na kom - na ní.

Vinco Van Kokot
13. srpna • 8:37

"Elektrická budoucnost najednou nezní tak špatně, že?" Ale znie, lebo v supersporte ten dojazd nebude 500km, ale 50, BMW si tam asi poplietlo jednu nulu.

Lupo
13. srpna • 15:19

proc by to melo bej 50km? jiz dnes se da s teslou S v zavodnim rezimu, tedy na zavodnim okruhu ujet okolo 100km, ostatne srazy majitelu techto EV se na LagunaSeca a Cota konaji celkem casto, a majitele tam hlasi na nabiti pri plne zatezi dojezd okolo 55-60 mil, na zaznamech se da videt ze na LagunaSeca zrovna Tesla S silne potrapit i auta jako BMW M5, a M5 ma zrovna na okruhu LagunaSeca na nadrz dojezd prave necelich 100km neb jeji spotreba na okruhu jde v prumeru i prez 70 litru na 100km, dojezd Tesly S na okruhu je tak plne srovnatelny se sportovnimi modely proti kterym stojiobdobne by se to dalo napsat i co se tyce dojezdu beznych, tam auta jako M5, RS6 nebo MBE AMG budou mit na nadrz dojezd jen o par desitek km az stovku km vetsi

Quebe
13. srpna • 17:00

Tesla tam má takový dojezd, protože se brzo přehřeje a začne škrtit výkon. Kdyby vydržela jet na plný výkon déle než 10 minut, byl by ten nájezd o mnoho nižší.

Lupo
14. srpna • 9:23

nesmysl, do servisniho modu se takto prtepla jedna Tesla jisteho tunera ktery v aute udelal zasahy o kterych se radsi nepise, a to na severni smicce a hned z toho je ze to delaji vsechny, ale to ze dany tuner s tou Teslou predtim odkrouzil na te same trati nekolik jizd bez problemu, to us se radsi taky nikde nezminuje B-] aneb vyberme si to co se nam hodi do kramu a udelejme z toho pravdu :-D

Quebe
14. srpna • 12:41

A tady do téhle Tesly Model X taky někdo zasahoval? Chvilková rychlá jízda a hned je výkon omezený na úroveň Octavie TDI :-Phttp://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lupo
14. srpna • 18:38

no strasny ze mu to u SUV dalo omezeni na 200kW a tak to nezrychlovalo tak jako bez limitu, asi jako kdybys napsal ze zadnemu fosilnimu autu na svete se nikdy nestalo ze by se preplo do servisniho modu, vypravej to memu bejvalemu Mondeu ST ktere servisni mod zazilo hned 2x, mimochodem pak neslo jet vice nez 60km/h, ale tak to jesme byl jeste mladej a uzival si, dneska us sem starej a staci me Focus a elektromobil

Quebe
14. srpna • 19:07

Fosilnímu autu se to ale nestává po každých deseti minutách zátěže. :-P

Vana666
13. srpna • 8:35

Elektrická budoucnost začne znít dobře až to bude dávat těch 500 km rychlostí důstojnou pro 750 PS supersport. Nebo má snad autor článku tajné informace o nějakých zcela převratných akumulátorech ?

Lupo
13. srpna • 15:09

co je dustojna rychlost pro supersport? neb vetsina supersportu dokaze na nadrz ujet treba 500km, ale taky treba jen 100km, ktera z tech rychlosti je tedy ta dustojna?

Vana666
13. srpna • 17:15

Když hodně slevíme z nároků tak důstojná rychlost by mohla být alespoň trvalých 130 kmh na dálnici, což na trase 500 km zvládne dnes naprostá většina i mnohem slabších aut se spalovacím motorem ale ani jeden séroivě vyráběný elektromobil

Vana666
13. srpna • 20:22

Vidím mínusy, ano máte pravdu, 750 PS auto by samozřejmě mělo být schpné mnohem rychlejšího cestování než je ta stotřicítka a u spalováků to tak skutečně je, na rozdíl od elektromobilů

Doporučujeme

Články odjinud