Nová generace Audi Q7 dostane elektricky poháněné turbo

Audi představilo koncem května RS5 TDI Concept, což je auto, které má pod kapotou třílitrový naftový šestiválec vybavený kromě tradičního turbodmychadla také druhým dmychadlem poháněným elektromotorem. Aktuálně to vypadá, že se tento systém objeví poměrně brzy v sériově vyráběném modelu. Stát by se tak mělo s příchodem nové generace Q7.

Technika | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Audi

Audi RS5 vyměnilo benzínovou V8 za TDI s elektrickým turbem

Během závodu v Le Mans tuto skutečnost potvrdil australským kolegům ze serveru Drive šéf vývoje naftových motorů Audi Ulrich Weiss. Ten se nechal slyšet, že se podobný systém velmi brzy objeví v sériové produkci. Na přímou otázku, zda bude motor s elektrickým dmychadlem k vidění už na podzimním autosalonu v Paříži v kombinaci s novou Q7, se údajně jenom usmíval.

Audi RS5 TDI Concept nabízí maximální výkon 375 koní a vrchol točivého momentu 750 Nm dostupný už od 1250 ot./min. Nejvyšší rychlost tohoto konceptu činí 280 km/h, stovku i díky pohonu 4x4 zvládá za rovné čtyři sekundy.

Tuning | Zajímavosti | SUV | Premiéry | Audi | Design

Audi Q7 jako Strator GT 780 od Hofele Design

Zdroj: Drive

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků