Nová DS5 dorazila na český trh. Už jí neříkejte Citroen

31 komentářů

PoliceCollector
28. května • 22:12

Poslední krásný Citröen byla C6.... Kaktus je zajímavý a DS - proč jako teda neudělají fungl nágl "bohyni" ? Tohle je takové nafouklé, bambulovité, přeplácané.... Jako to je problém udělat aerodynamické auto s jasným odkazem na nejslavnější poválečný model značky ?

Adolf
27. května • 21:29

Citroen DFA. Das frantík autoB-]

Kapas
27. května • 9:19

Takovy pekny auto a na druhy strane ma obracene kola. Tragedie :-/

Tom
27. května • 11:32

No jo.:-) Jsem si toho ani nevšiml. Dobrý postřeh.;-) No jo asi se jim nechtělo vyrábět obrácenou verzi disků.:-D

JirkaB
27. května • 12:23

Co to plácáte? Která automobilka má tyhle "směrová" kola levá a pravá? Nevím ani o jedné a to ani u těch dražších.

Kapas
27. května • 14:58

Tak asi spatne hledas. Lepsi firmy na kola bezne delaj dva pary. Ma to spousta aut. Hledej smudlo hledej. Mit to takle obracene je diletantstvi a humac. Ze ty ses jeden z nich kdo to ma blbe? :-P Potrefena husa co ma na votuzeny kare DOTZ Hanzo kuprikladu? To je ultrahnus.

Mel jsem
27. května • 8:41

Furt to bude auto od zabozroutu, kvalita podobna te ruske, ale vohnoutum se ten dizajn urcite zamlouva!

Quebe
27. května • 19:33

Vohnout spíš mektá hospodské kecy o autech od žabožroutů ;-)

Phoenix
27. května • 7:40

Pro mě se DS stane skutečným DS, až dostane podvozek na vzduchu, stejně jako původní DS... Do té doby se své C6 nevzdám :-) Jinak pěkný docela, i zevnitř (samozřejmě jako vždy obrázky té nej nej nej verze, jak jinak)

Well-being
26. května • 23:07

Ty hokejky táhnoucí se od čumáku až po zrcátka, tak to je tedy hnus, velebnosti ... :-)

Demonicus
26. května • 19:05

Tu spotřebu jim může věřit jen naprostý blázen :-D

Demonicus
26. května • 19:06

Ještě dodám:
„Těch pět let bude zákazník do auta doplňovat doslova jen benzín a kapalinu do ostřikovačů,“ říká český ředitel značek Citroen a DS František Neuman. „O všechno ostatní se postaráme my.“ Oproti podobným programům jiných výrobců tedy péče DS zahrnuje i provozní kapaliny a spotřební materiál. "KIA má už tohle VELMI dlouho u vyšších výbav. Tuším Exklusive, nebo jak se jmenuje, je toto součástí ceny a navíc na 7 let.B-]

MichalH
26. května • 20:38

Však ten předek je převzatý ze Ceedu, ne?

Hloupej Honza
26. května • 16:30

Jako stylovka hezké , ale ty motory paradu nedělají. Spíš věc za kterou se stydět, i když lepší než Mustang s dvoulitrem z Mondea.

af
26. května • 16:39

pro lidi jako ty je na trhu naštěstí firma BMW a jejich skvělý tříválec 1.5 d.

JirkaB
27. května • 12:13

Děláš si sice srandu, ale on ten třívál nebude špatnej, tedy aspoň podle testů není. Navíc R3 má zajímavější zvuk než R4.

Hloupej Honza
26. května • 16:30

Jako stylovka hezké , ale ty motory paradu nedělají. Spíš věc za kterou se stydět, i když lepší než Mustang s dvoulitrem z Mondea.

Tom
26. května • 22:24

Mustang nema dvoulitr ale přeplňovaný 2,3 litrový motor a rozhodně to není motor z mondea.;-)

Mirek
26. května • 21:08

Raději dvoulitr z Mondea, než naleštěná bída od Citroenu. Někdy se podívej na nějaký test tohoto "skvostu" a potom něco hodnoť.

Mirek
27. května • 20:58

Nechápavým mínusákům můžu jen říci, že obrat s motorem z Mondea je jen obrazný, vzhledem k autorovi výroku, na kterého jsem reagoval. Tom to pode mnou vysvětlil jasně. A doporučuji všem najít si testy téhle leštěnky a nastudovat její jízdní vlastnosti, podívat se na cenu a potom si sám vyhodnotit, jestli chtít takovéto auto, bez nadání umění jezdit, mizerná převodovka, a navíc být z něj vyklepaný, na českých silnicích, jako startka.
V posledním odkazu to řekli jasně, je to předražený podprůměr.
http://www.autorevue.cz/test-citroen-ds5-16-thp-2... ...
http://www.auto.cz/test-citroen-ds5-2-0-hdi-... ...
https://www.youtube.com/watch...

Jan Novak
26. května • 16:23

ostuda, upravéný lowendový pougeot 5008 a na pérách, potupa jména DS
PS: ale oceňuji uvádění skutečné spotřeby u hybridní verze v tabulce, 35 l. na 100 km :-D:-D:-D

Jan Novak
26. května • 19:34

moc by mne zajímalo, zda blbové co mínusují dokáží napsat důvod proč
v tabulce byl provotně uveden údaj 35 až za několik hodinu upravili na 3,5

Pepa
26. května • 23:25

Ty vole, proc asi??? Ty ses nikdy nesekl pri psani? Se ptas fakt pitominy.

Jan Novak
27. května • 0:11

nejlepší je si sám sobě dát móóóc plusíků za pár sekund

JirkaB
27. května • 12:11

To byla spíš redakce, ne?

Hloupej Honza
26. května • 16:28

Až na to že DS5 tu je delší dobu než ten Pažout . DS5 nevychází z Citroenu C5 , ale z C4.

Hloupej Honza
26. května • 16:28

Až na to že DS5 tu je delší dobu než ten Pažout . DS5 nevychází z Citroenu C5 , ale z C4.

Jan Novak
26. května • 17:46

nevychází, píšete hlouposti, vygooglujte si to, když to nevíte

Jan Novak
26. května • 19:32

doplnění pro nick Hlupej Honza co psal jednu blbost za druhou, přečtěte si mů příspěvek ještě jednou, abyste tam našel, že jsem nikde o C5 nepsal

Jan Novak
27. května • 0:13

umvědomuješ si ty debílku, který to za pár sekund namínusuješ, že mínusovat pravdivou informaci je výrazem blba, kterého vidíš v zrcadle

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adolf
27. května • 21:26

Nováku běž do pič:-D

Doporučujeme

Články odjinud