Nová Dacia Duster bude mnohem luxusnější, unikla první fotka interiéru

24 komentářů

Pepan
17. června • 21:40

No jo, ale to pak uz bude drazsi jak ta kabelka.

MrWebsky
18. června • 22:24

Nie będzie. Zrobią jak u Opla - w produkcji będzie Duster II (drogi) i Duster Classic (tani).

Myčoken
17. června • 12:15

Jiné tvary ještě neznamenají luxus ... ;-)

Kokociahlava
17. června • 20:45

Ty si taky dobry kokotko

Ja
17. června • 8:23

S 0.9 motorem at si to nechaji.
Ja tedka uz par mesicu na sluzebce jezdim s Dusterem 2.0 s 4 stupnovym automatem a 140 poniky. Dalsi 3 maji kolegove. Za ty penize to na rozbite brazilske cesty neni spatne a to se k tomu autu nechovame nadvakrat ohleduplne. Dokonce na me navigace mluvi cesky, coz jsem u modelu vyrobeneho v jizni americe doopravdy necekal.Dival jsem se na to i v Cesku, ale ne s tou nabidkou motoru ...Lituju akorat ty chudaky co budou po nas prepinat jazyk na navigaci z cestiny/slovinstiny/nemciny zpatky do portugalstiny :)

Rüdiger
17. června • 6:37

Vážení přátelé z redakce. Uniknuvší foto není z nového Dusteru. Ale jedná se o foto interiéru připravovaného faceliftu modelu Sandero. Čest práci B-]

Mičurin
16. června • 19:32

Proč zveřejňujete na svých stránkách články z bulvárního auto.cz?

Nerez
19. června • 9:33

Protože Auto.cz i Autoforum má stejného majitele ;-) ... bohužel pro obě strany.

mpolan
17. června • 8:40

Bulvár jako bulvár.

Kuk Vykuk
16. června • 19:39

Ještě by tu mohli dělat reklamu i Autoforu :-D

Adolf
16. června • 15:08

0,9litrový tříválec s výkonem 66 kW . Další důvod proč si nekoupit Duster. :-D

komik
17. června • 10:31

ad 0.9 - myslím si, že v Dusteru nebude, zůstane 1.2 tce, který má novou variantu 100 hp (megane) a inovovaná 1.6 atmo splňuje Euro 6, takže rendl má k dispozici solidní základní motory... A pokud vím, "základ" v Dusteru neměl nikdy pod 100 hp . Na rozdíl od Škodovky to Dacie s 3 hrnky nepřehání :). A aji kdyby.. pořád jako auto pro dělníky, kteří s tím dojednou 20km do pole za město, tam opravujou třeba potrubí a večer jedou 20 km zpět.. proč ne... auto je stejně za 4 roky na výměnu, i kdyby v něm byl 3.0 :)Ad levnost Dacia - ona je levná jen v nejnižších specifikacích a je to super způsob jak poslat do 2. kola již zapacenou (vývoj) techniku.Ad luxus.. na fotce je nějakej multifuknční volant, kterej bude určitě příplatkovej. V Dacii ví, kam cenově patří a nebudou prodávat jednoduchou techniku za peníze Škodovky :))

mpolan
17. června • 11:16

Jako základní motor klidně ta 0.9 být může, protože bude stejně jen k předokolce, u té to nevadí. Nevím, jestli totiž bude té nové atmosféry dostatek, aby ji dávali i do Dacie...

Nornik
16. června • 17:16

Proti Lade Nive porad dobry ...

fogel
16. června • 16:32

Záleží na prioritách-na polňačku a okresky stačí,na dálnici si musíš pořídit něco silnějšího.

eLzyx
16. června • 14:03

jen aby kvůli té "luxusnosti" nepřehlédli to, proč se Duster prodává. Je levný, sakra levný. 5-10t kč nárůst základní ceny lidi asi snesou, ale větší cenový nárůst už bude ukrajovat z prodejů.

mpolan
17. června • 8:42

Jako kdyby jiný design desky nebo pár ovladačů na volantu udělaly luxus... Pokud i nadále použijí levnější materiály, bude dojem stejný a o luxusu mohou povídat jiným.

16. června • 17:21

Tiež ma to napadlo s tou cenou. Ale sú si zrejme vedomý, že hlavným kritériom pri kúpe Dacii je cena. Na druhej strane Renault si dobre poradil s Daciou, klobúk dolu. To sa o niektorých automobilkach ktoré kúpili inú značku nedá povedať.

neodborník
16. června • 18:54

Dávat věci zadarmo, nebo zalevno, dokáže každý trouba. Donekonečna to nejde dělat (jak dlouho to ty rumuny bude bavit dělat zalevno) a doba krize, kdy někteří zchudlí se museli spokojit něčím levnějším, je pryč. Jiné značky (které to jsou ?) za rumunské platy nevyrábí, tak se to dá těžko napodobovat a srovnávat.

your.god
17. června • 1:19

"Dávat věci zadarmo" → tak to se u Škodofky opravdu stát nemůže :-D :-D :-D
Ale jinak se tomu říká konkurenční boj a to je základní kámen kapitalismu, toho opravdového kapitalismu, víš?
A dost pochybuji, že platy rumunských zaměstnanců Renaultu se nějak výrazně liší od platů českých zaměstnanců Volkswagenu s ohledem na průměrný plat v Rumunsku a v České republice a společné mají to, že jsou zlomkem platů v domovských zemích obou koncernů.
Tomu se obecně říká kon-ku-ren-ční výhoda díky nízkým mzdovým (potažmo výrobním) nákladům.
Asi proto se ty auta vyrábí v Rumunsku a v České republice a ne ve Francii a v Německu, blesku. :-D

tom
17. června • 14:06

Nechapu, proc je pod kazdym clankem o cemkoljv psano o skodovkach. A navic lidma, kteri ani nevi, jak se to pise :-)

veto
16. června • 22:40

ale oni to zadarmo nedavaju Dacia je jeden z najbohatsich rumunskych podnikov a je v zisku, pocas krizy to bol dokonca najziskovejsi podnik koncernu.

milde
16. června • 11:45

Opravdu, na levé fotce je luxusnější část palubní desky než na pravé, současné :-D

Tom Pernica
16. června • 12:09

U dacií jsem nepochopil umístění displeje a inverzní naklonění středového panelu. Na ovladače klimatizace aby se člověk díval zespodu.

Doporučujeme

Články odjinud