No jo, ale to pak uz bude drazsi jak ta kabelka.
Nie będzie. Zrobią jak u Opla - w produkcji będzie Duster II (drogi) i Duster Classic (tani).
Jiné tvary ještě neznamenají luxus ... ;-)
Ty si taky dobry kokotko
S 0.9 motorem at si to nechaji. Ja tedka uz par mesicu na sluzebce jezdim s Dusterem 2.0 s 4 stupnovym automatem a 140 poniky. Dalsi 3 maji kolegove. Za ty penize to na rozbite brazilske cesty neni spatne a to se k tomu autu nechovame nadvakrat ohleduplne. Dokonce na me navigace mluvi cesky, coz jsem u modelu vyrobeneho v jizni americe doopravdy necekal.Dival jsem se na to i v Cesku, ale ne s tou nabidkou motoru ...Lituju akorat ty chudaky co budou po nas prepinat jazyk na navigaci z cestiny/slovinstiny/nemciny zpatky do portugalstiny :)
Vážení přátelé z redakce. Uniknuvší foto není z nového Dusteru. Ale jedná se o foto interiéru připravovaného faceliftu modelu Sandero. Čest práci B-]
Proč zveřejňujete na svých stránkách články z bulvárního auto.cz?
Protože Auto.cz i Autoforum má stejného majitele ;-) ... bohužel pro obě strany.
Bulvár jako bulvár.
Ještě by tu mohli dělat reklamu i Autoforu :-D
0,9litrový tříválec s výkonem 66 kW . Další důvod proč si nekoupit Duster. :-D
ad 0.9 - myslím si, že v Dusteru nebude, zůstane 1.2 tce, který má novou variantu 100 hp (megane) a inovovaná 1.6 atmo splňuje Euro 6, takže rendl má k dispozici solidní základní motory... A pokud vím, "základ" v Dusteru neměl nikdy pod 100 hp . Na rozdíl od Škodovky to Dacie s 3 hrnky nepřehání :). A aji kdyby.. pořád jako auto pro dělníky, kteří s tím dojednou 20km do pole za město, tam opravujou třeba potrubí a večer jedou 20 km zpět.. proč ne... auto je stejně za 4 roky na výměnu, i kdyby v něm byl 3.0 :)Ad levnost Dacia - ona je levná jen v nejnižších specifikacích a je to super způsob jak poslat do 2. kola již zapacenou (vývoj) techniku.Ad luxus.. na fotce je nějakej multifuknční volant, kterej bude určitě příplatkovej. V Dacii ví, kam cenově patří a nebudou prodávat jednoduchou techniku za peníze Škodovky :))
Jako základní motor klidně ta 0.9 být může, protože bude stejně jen k předokolce, u té to nevadí. Nevím, jestli totiž bude té nové atmosféry dostatek, aby ji dávali i do Dacie...
Proti Lade Nive porad dobry ...
Záleží na prioritách-na polňačku a okresky stačí,na dálnici si musíš pořídit něco silnějšího.
jen aby kvůli té "luxusnosti" nepřehlédli to, proč se Duster prodává. Je levný, sakra levný. 5-10t kč nárůst základní ceny lidi asi snesou, ale větší cenový nárůst už bude ukrajovat z prodejů.
Jako kdyby jiný design desky nebo pár ovladačů na volantu udělaly luxus... Pokud i nadále použijí levnější materiály, bude dojem stejný a o luxusu mohou povídat jiným.
Tiež ma to napadlo s tou cenou. Ale sú si zrejme vedomý, že hlavným kritériom pri kúpe Dacii je cena. Na druhej strane Renault si dobre poradil s Daciou, klobúk dolu. To sa o niektorých automobilkach ktoré kúpili inú značku nedá povedať.
Dávat věci zadarmo, nebo zalevno, dokáže každý trouba. Donekonečna to nejde dělat (jak dlouho to ty rumuny bude bavit dělat zalevno) a doba krize, kdy někteří zchudlí se museli spokojit něčím levnějším, je pryč. Jiné značky (které to jsou ?) za rumunské platy nevyrábí, tak se to dá těžko napodobovat a srovnávat.
"Dávat věci zadarmo" → tak to se u Škodofky opravdu stát nemůže :-D :-D :-DAle jinak se tomu říká konkurenční boj a to je základní kámen kapitalismu, toho opravdového kapitalismu, víš?A dost pochybuji, že platy rumunských zaměstnanců Renaultu se nějak výrazně liší od platů českých zaměstnanců Volkswagenu s ohledem na průměrný plat v Rumunsku a v České republice a společné mají to, že jsou zlomkem platů v domovských zemích obou koncernů. Tomu se obecně říká kon-ku-ren-ční výhoda díky nízkým mzdovým (potažmo výrobním) nákladům.Asi proto se ty auta vyrábí v Rumunsku a v České republice a ne ve Francii a v Německu, blesku. :-D
Nechapu, proc je pod kazdym clankem o cemkoljv psano o skodovkach. A navic lidma, kteri ani nevi, jak se to pise :-)
ale oni to zadarmo nedavaju Dacia je jeden z najbohatsich rumunskych podnikov a je v zisku, pocas krizy to bol dokonca najziskovejsi podnik koncernu.
Opravdu, na levé fotce je luxusnější část palubní desky než na pravé, současné :-D
U dacií jsem nepochopil umístění displeje a inverzní naklonění středového panelu. Na ovladače klimatizace aby se člověk díval zespodu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.