Vozy s pohonem 4x4 dosahují o cca 15% vyšší odstředivé zrychlení proti zadokolkám. Pokud toho dokáže řidič využít je na zatáčkovité trati o 15% rychlejší. Problém je většinou v tom nemehlu za volantem.:-D
Jiste, kdyz jedu v zatacce na limitu, tak skutecne vyrazne zalezi na tom, kde je pohon:-D Zeli Zeli, VW fanatik, Levkomil a navic i hlupak, ktery blaboli o vecech, kterym nerozumi:-DNez blabolit o 15%, bylo by dobre si rici, ze stejne auto bude pri pohonu 4x4 tezsi, cimz se vyhoda pohonu vsech kol v zatackach do urcite miry snizuje. Vyhodu ma 4x4 oproti zadokolce jen na vyjezdu ze zatacky, nikoliv v jejim prubehu (resp. pripadna vyhoda neplyne z pohonu, ale z jinych vlastnosti vozu). Hodne zalezi na naladeni, protoze nevyhodou 4x4 je fakt, ze predni kola krome prenosu momentu takze zataci, zatimco u zadokolky mohu 100% jejich prilnavosti prenest na zataceni. Neco jineho je samozrejme mokro a sotolina, kde muze byt v zavislosti na podminkach rozdil klidne vetsi, nez 15%. No ale to uz je na tebe moc slozite, ty si vystacis s jednoduchymi "pravdami";-)
A sakra. První mistrův názor. Maškaráda spadla, král je nahý. Blábolí.
No vsak ano, to uz jsem napsal, ze blabolis. Ale cekal jsem, ze treba vytahnes nejake huste statistiky nebo napises aspon neco hmatatelneho. A ono nic. Zas tak me to ale neprekvapuje ;-)
změna odstředivé síly není přímo úměrná rychlosti -> těžko budou o 15% rychlejší ;-)
Problém bývá občas i v tom, že něktěří talenti považují silnici za trať.Jinak k tomu motoru. Předpokládám, že Audi dobře ví co dělá, ale stejně by mě zajímalo, jestli bude zákazníky značky Bentley bavit to, že stejný motor, jako mají oni, má "kdeco".
Zdá se ti, že by zákazníky Lamborghini nějak omezovalo to, že jejich motory mají i v Audi?Mimoto, S8 je prakticky vrcholový model.
Co na to říkají zákazníci Lamborghini, to nevíme ani já, ani ty a nikdy se to nedozvíme.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.