Záleží na tom, jak ta Alfa pojede, a co se interiéru týče, tam je klíčová ergonomie včetně posazu a kvalita zpracování. Jinak je mi šumák jak to vypadá. Jsou auta se skvěle udělaným interiérem, a přesto se mi dobře neřídí. Při řízení koukám oknem ven a interiér nijak neprožívám.
Víte, lidé kupují známé, ne dobré. To platí o čemkoliv.
už se těším jak si koupím giulii a klidně za ni dám milion ,bude to pro mě radost v tomto šedivém automobilovém světě plném škodovek hiunday kia vw audi mercedes atd.doufám,že je víc takových jako já,kteří si nenechají diktovat trhem a mají cit pro auta
To mi připadá, jako že ten, který si koupí třeba RS7 nemá cit pro auta. To je zvláštní myšlení, ale asi to beru moc do absurdna. Myslím, že jsem i pochopil, co jsi chtěl sdělit. Chceš nekonformní auto, které vzbuzuje emoce a to jak Tvé, tak okolí. OK, Alfa Romeo je pak skvělá volba. Problém je v tom, že nikdo nemůže říct, zda bude nová, reinkarnovaná Alfa spolehlivá, stejně jako nikdo nemůže mít jistotu, že bude spolehlivá zmiňovaná RS7. Když mi někdo podepíše, že se s Alfa Romeo Giulia nic nestane v průběhu čtyř let provozu, tak si ji velmi rád projedu a možná i objednám. A jak psal někdo níže. Problém Alfy je, že lidé kupují prověřené značky, značky, které jsou vidět. Těžko přemluvíš nějakého konzervativce, aby nekupoval BMW řady 3, když v okruhu dvě stě kilometrů od Prahy najdeš nejméně deset prodejců a dvacet autorizovaných servisů. Navíc BMW a AUDI nemají jen prémiovou cenu, ale i služby. Alfa Romeo se musí extrémně snažit (servisní síť, vyškolení prodejci, okamžitá pomoc na silnici, komunikace infotainmentu v češtině atd). Já sám se divím BMW, jak mohlo tady vůbec prodávat za prémiové ceny. Když jsem kupoval řadu 5, tak komunikace infotainmentu byla max v angličtině, hlasové ovládání pouze v němčině bez možnosti změny a český manuál sis musel zaškrtnout v konfigurátoru, jinak byl v němčině. Přesto se ta auta prodávala.
...to máš samozřejmě pravdu do posledního slova. Vybírá se pouze rozumem, až z toho někdy zůstává rozum stát 😊. Chci říct, že pokud nenajedeš 70 tkm ročně, tak si snad můžeš dovolit trochu "zariskovat" a vybočit z šedi. Jezdím na moto bmw K1200R a o spolehlivosti, dostupnosti servisu atd. se nedá mluvit, přesto je to první moto, na které se mi po nastartování zpotí ruce a měnit nechci... Třeba bude Giulia podobná.
Jsem na tom stejně, skvělé že se AR odlišuje od koncernové "dokonalosti"...
Tak za milion to bude pěkný žebrák s nějakým základním motorem. Kdybys řekl klidně dám dva a půl mega, tak bych těm řečem o světě plném šedivých škodovek rozuměl.
2.5M si za to říci nemohou, špičková verze QV by měla být cenově na úrovni BMW M3, ani o cent víc. Za milion očekávám pohon zadních kol a slušný benzín o výkonu kolem 200 koní, což je přesně ta konfigurace, která mne zajímá.
Zvykol by som si :-P
Aby nebyla nová A4 už v bazaru a Alfa neplnila internet fotkama, jak by mohla vypadat Gulia 2.0 JTDM kombi.
No....aj to sa moze stat.Taliani su vsetkeho schopny.Alebo neschopny.Teraz v tom mam zmätok.
nelíbí...
Pani dajme mu cas.Asi to nebude "laska"na prvi pohlad,ale myslim,ze tento model od AR sa bude casom pacit a bude sa slusne predavat.Nakoniec AR ako takemu ani nic ine neostava.
Interiér je pěkný, německý jako zbytek auta.
Analogove rucicky :-)Jinak, sala z toho nedodelanost, viz. calouneni zadni sedacky nebo "jednoduchost" krytu stredoveho tunelu - mohli by tam spise udelat otvor s madlem.. nebo radeji ne, nejsem designer :-|
Ty zadní sedačky takto budou předpokládám vypadat pouze ve špičkové verzi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.