Nižší, delší a lehčí. Opel Insignia ve druhém vydání odtajněn

22 komentářů

Perrkins
8. prosince • 5:12

Bravo Opel !! Zatim nejpovedenejsi provedeni noveho designoveho pojeti automobilky. Pokud zapracovali hlavne na kvalite interieru se kterym ma soucasny model problem aspon dle me zkusenosti bude se prodavat skvele.

Driver
7. prosince • 16:33

Ty kolíky centrálu ve dveřích, to je absolutní přešlap, ať se jedná o Insignii nebo o BMW za 4mega, je to děs.
Auto pěkné, může začít tam, kde zkončila Vectra B. To byl trhák

Aladin
7. prosince • 15:03

Moc krásné, opravdu velmi, ALE!
Teď to nebude výtka na Opel, ale na obecné současné trendy. S informací o nižší výšce vozu nejsem spokojen. Klasické vozy typu kombi, sedan, hatchback mám za plnohodnotné cestovní vozy, které musí nabídnout prostor pro 4 cestující. Což není. Tyto vozy se dělají nižší a nižší. Nad hlavou žádné místo. Sedačky níže a níže k podlaze, pomalu už ani nepodepřou nohy. Nastoupit a vystoupit je méně a méně pohodlnější. Zkrátka, posaz jak ve sporťáku bez jízdních vlastností a rozměrů sporťáku.Mohlo by to být z důvodu úspory materiálů, nižší hmotnosti, tudíž menší laboratorní spotřeby a menších poplatků za emise a HLAVNĚ: nutí tím přecházet zákazníky na SUV a MPV, které jsou výrazně dražší. Za normálních okolností bych na tyto kategorie vozů nikdy nepomýšlel. Jenže stává se z nich pomalu to jediné, do čemu si pohodlně sednu. Jeden z posledních mohykánů je příjemně vysoké Subaru Outback. Mimochodem, Astra se též dost snížila.

E15
7. prosince • 15:57

co je to za blbost, že se dělaní nižší a nižší. V 80tých letech byla auta střední třídy o nějakých 5-10 nižší než teď. Pak se začala zvyšovat a zvyšovat a zvyšovat, až atakovala výšku skoro 1,5 m. Teď se to zase pomalu začíná vracet zpět k původním rozměrům (cca 1,4 m)

mpolan
7. prosince • 15:34

Snížení výšky nepomáhá jen laboratorní úspoře, ale i reálné. Menší čelní plocha, lépe se pracuje s tvarem karoserie a lépe se optimalizuje obtékání -> nižší cx.

jkjhc&^23hd
7. prosince • 14:34

Opel: 1* !!! :-D

Vegasgeek
7. prosince • 13:48

Ale to zadni bocni okno rozdeleny na 3 casti se jim zrovna nepovedlo :-/ Jinak za mne velky + pro Opel za design. Doufam, ze bude i kvalita v rozmumne mire a kdyby tam jeste montovali alespon V6, tak by to byla parada.

Sarcasticus
8. prosince • 11:47

To zadní okno asi není rozdělené na 3 části, ale jen na dvě. Ta zdánlivě třetí část okna je asi jen nějaký neprůhlený černý klín, aspoň podle http://www.autorevue.cz/ShowArticleImageFull.aspxZřejmě bylo nutné nějak designově zakončit ten chromovaný oblouk nade dveřmi a tak tam dali černý trojúhelník s chromovým V. Ale z některých úhlů to na fotkách opravdu vypadá divně, kdoví jak to bude působit v reálu? ;-)

pepík
7. prosince • 21:27

Ono jim asi nic jinýho nezbylo,pokud má být okno stahovací.

Driver
7. prosince • 18:20

Bude OPC šestiválec 230kW

NoFear
7. prosince • 17:04

Nové OPC by mělo dostat V6.
Pro Austrálii je již potvrzena atmo verze 3.6 V6 230 kW / 370 Nm a 9AT převodovka. :-D

Phoenix
7. prosince • 14:06

To okno zadních dveří to fakt nějak sráží vzhledově...

Kos
7. prosince • 13:51

Pry alespoň V6, to je jak kdybyste do mainstream sedanu, startujícim nekde nad pul milionem, čekal osmivalec

Já I.
7. prosince • 12:07

Jo, tak to je auto.... velké, hezké, a předpokládám tradičně solidní a pohodlné. Superb bude mít problém, a kromě tradičně úchylné ČR půjde s cenou dolů. B-]

Josef
7. prosince • 17:47

Na fotkách moc hezké auto z venku i uvnitř. Až budu mít možnost si ho prohlédnout v reálu, tak to udělám a využiji možnosti se v něm povozit. Potom budu vědět více a budu moci vyslovit svůj subjektivní názor. Kdo má rád nízká auta (sportovní sedany,...) pravděpodobně bude spokojen. A cena? Počkáme a uvidíme. Nepředpokládám, že by byl dražší jako Superb v odpovídající konfiguraci. Pro zákazníky obecně - je fajn, že bude z čeho vybírat...:-)

tom
7. prosince • 15:22

Tradicne solidni a pohodlne. Kolik generaci insignie existuje, ze uz je tradicni?
Mi to prijde jako passat cc, nizke a dlouhe. Spatne se do toho nastupuje a vyhled taky nic moc. No primy konkurent pro superba a dalsi standardni sedany to asi uplne nebude...

homer
8. prosince • 6:15

A jeste jedna zabavna vlastnost vsech "zehlicek" - vsechna protijedouci auta vas nesnesitelne oslnuji

Mitch
7. prosince • 12:13

Superb nebude mit problem. I kdyby ho davali s proprdenyma sedackama poblitou palubkou, ceskej Pepik koupi vzdy radeji Superba.

tom
7. prosince • 15:20

A ze Cechy jsou stred vesmiru a pro Skodovku nejdulezitejsi trh

Kott02
7. prosince • 18:16

Českej pepík jedině Fobii a jiné pseudoauta auta od skotofky...

Honza M.
8. prosince • 8:42

Můžete konkrétně jmenovat nějaká "pseudoauta" od Škodovky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
9. prosince • 10:41

Rapid :-D

Doporučujeme

Články odjinud