Nissan ukázal sériový Pathfinder. Překvapení nečekejte

19 komentářů

henry
2. srpna • 11:39

kdyz na to auto koukam, tak mi ten jeho cumak trosku pripomina mitsu outlander v modelove rad 2008....
http://www.google.cz/search...

hawel
31. července • 12:00

kdyby to pojmenovali jinak a Pathfindera nechali v klidu, tak by to asi bylo lepší, takhle to pořád bude svádět k porovnávání. Tohle už nemá s původní myšlenkou Pathfindera nic společnýho a je vidět, že hlavní odbyt očekávají asi za oceánem....
Navíc je vidět, že u našich východních bratří jsou o krok dál, už tam asi nemají bláto, tudíž mám defakto to štěstí, že mohu s mým offroadem jezdit cestou necestou, blátem, vodou, po poli, lesem ... jenom pro info i s offroadem se nechá docela dobře jezdit po asfaltu, i když jinak splňuji všechny ty parametry, co jsou tam vypsány - tj. slušné oblečení, počet dětí ... tudíž nevím, jestli ho nemám hodit ze skály a stát se čtenářem automobilového portálu

Art Vandelay
31. července • 14:38

Moj zapadny brat, skvele si uzivaj tu jazdu, urcite na tom nieco je, len ked sa poobzeras dookola, zistis ze takych ako ty je skratka malo a ked pojdes dialnicou domov, tak tiez mozno zistis o com som hovoril...

hawel
31. července • 19:59

a) diky za bratrský nadhled nad oslovením ... to cením, mnoho jiných by to nerozdýchalo ...b) ano je nás málo, co jezdíme pravýho offroada, ale na druhou stranu, já ho používám i jako dodávku, takže vím, jaké je to jezdit po dálnici, vozil jsem s ním např. granulované sklo z Německa, což bylo na otočku cc 900km, celá cesta po dálnici a je to v pohodě. Odhadem jsem s ním po dálnici najezdil cca 35tkm, tudíž už nemusím zjištovat o čem to je.
A do 130km/hod se s tim necha v pohodě jet a neni to žádný utrpení... faktem je ovšem to, že mám benzin, s naftou by to bylo asi trochu útrpnější ...

Daffy17
30. července • 16:31

....sám mám Pathfindera ročník 07.....,ale o tomhle můžu říct,že je odporný.....nemastný neslaný...bez nějakého nápadu

jozo
31. července • 8:29

Fakt ? Mne sa stary Pathfinder nepacil teda vobec. Otrasne hranate linie, interier jak zo Sparty. Toto je SUV podla mojich predstav.

Karel
31. července • 9:21

To si rovnou můžeš koupit Kiu Sportage a nemusís lez k Nisanovi. Nisany byly především pořádný teréni auta jako Patrol ( třeba Španěl), starý Pathfinder a ne nějaký SUV sr..ky

jozo
31. července • 11:14

Ked chces auto do terenu, tak nemusis liezt k Nissanu co to nevie, ale k niekomu co to vie - Mitsu ala L200 a Pajero a nie nejake sr..ky co sa hraju na offroad.

Karel
31. července • 11:51

To už radši Patriota.http://www.youtube.com/watch... Dnešni Mitsu Pajero je taky taková SUVka nebavím se o starém to bylo supr.
Patrol a starý Pathfinder to byli supr teda než začali degenerovat http://www.youtube.com/watch... no oni i američani nejsou to co bývali http://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel
31. července • 12:48

Možná by ještě stálo uvažovat o IVECO MASIF nebo GAZ TYGR,

Fantomas
31. července • 7:31

To sice ano, někdy ale bývá v jednoduchosti síla. Ne všichni zákazníci touží po něčem "moderním" a jiném za každou cenu. Já bych si u tohohle tipnul, že se bude prodávat úplně v pohodě.

Karel
31. července • 8:16

S tím se nedá nic jiného než souhlasit.

Karel
30. července • 12:31

To je strašný a přitom starší verze byli celkem solidní i v terénu

Art Vandelay
30. července • 14:38

Kto uz dnes chodi s autom do blata??? Asi len hypoteticky don chodia citatelia automobilovych portalov, lebo ked dava clovek 50 tisic EUR + za auto, do roboty chodi bud v saku alebo inak slusne obleceny, ma asi zo 2 deti, chodi na lyzovacky, v lete k moru. Mozno s autom taha lodku, vodny skuter alebo nieco, ale stale tam tu dzunglu nevidim, takze asi preto su to dnes SUV's a nie drsne "dzipy"....

baboon
31. července • 15:13

Nejsem lesník, ani pracovník telekomunikací, ale před mnoha lety mi udělal výbornou službu Chevy Suburban. Často fotografuji a pátrám po zbytcích a artefaktech, a nemohl jsem si ho vynachválit.
Jenže auto do terenu by mělo mít rám, pohon všech kol a hlavně uzávěrky všech diferenciálů - bez nich je to jen imitace, tak jako 99% všech "off-roadů," které si tak neoprávněně říkají ...
Dnes již tedy jen (v diskusi zmíněné) Iveco, MB třídy G - ovšem pouze pracovní, nikoliv ten "teplý" model, co stává před nightcluby, případně Jeep v plné výbavě. Možná i jiné auto, ale nic mi momentálně nenapadá.
A ten, který k obleku od Bosse a botům z Alcantary potřebuje auto, jako je Pathfinder, přestože si nikdy ani nezapráší pneu, patrně jen supluje (či prodlužuje) své povislé ego ... ;-)

Karel
30. července • 15:32

A co lesnictví, zemědělství, stavebnictví, správa nemovitostí http://www.technickaspravanemovitosti.cz/... a mnoho jiných profesí na ty asi nemyslíš co.
Je pořád dost lidí co potřebuje jak auto co zvládne i skutečný terén , ale zároveň potřebují aby se s ním dalo jet i poněkud dál.

nornik
31. července • 1:22

To jsou presne skupiny zakazniku, ktere by mely poridit pick-up a vetsinou tak i cinni.

Karel
31. července • 7:46

pic-up je především pracovní vozidlo, ale je občas potřeba i pětidveř karoserie. Proč asi myslíš že si ti co na to mají v naší branži pořizují Lanďáka a jiné podobné automobily

Art Vandelay
30. července • 18:55

Ale jasne aj take auta musia byt, len je to obmedzena skupina, skratka cisty offroad nebude nikdy masovka, automobilky su tu v prvom rade na to aby zarobili, a na to musia pocuvat trh, a aj ho pocuvaju...

Doporučujeme

Články odjinud