Nissan Terrano: převlečená Dacia Duster oficiálně představena

10 komentářů

Míra
24. září • 23:36

mám objednánu novou verzi Dacia Duster. Je to vynikající auto a držák. Na cesty silnice do lesa. A je menší než ty obři, všude vjede. Je to vlastně nissan s motorem renaultu...

Lex DRUID
24. srpna • 1:27

Takhle nějak by mohl vypadat facelift Dustru a už by to docela šlo.Škoda,že Rumuni nepoužili lepší design rovnou - nestačili by Dustery vyrábět,ale to oni stejně pro velký zájem nestačili. A jestli to chcou prodávat v Indii jako Nissan,tak klidně.Já bych to koupil i jako Dacii.

Jan
17. října • 15:33

Oni je nestačí vyrábět už od uvedení na treh. Tak velmi žádaný je. Ale to by jsi musel o autech něco vědětB-] A po tolika letech jen drobné retuše a úprava přístrojovky je pouze a jen proto, aby tam mohl Renault nabízet dotekovou obrazovku media nav. jinak by se nezměnilo ani to.:-P To až dokážou jiné značky, že udělají design, který nepotřebuje po 5ti letech žádnou změnu vzhledu a odklon od původního návrhu vozu. Viz. YETI, který teď vypadá jako krabica s předkem rapidosuperbooctavie.Duster je designem stále Duster a stále je to krásný vůz.

leone
20. srpna • 19:14

vzhledově to teda není nic moc,...v některých pohledech je snad i Duster na tom lépe,....když přihlédneme ke značce, která pravděpodobně zvedne cenu,....tak je to u nás neprodejné !!!!!!!!!!!:-D

Zelí
20. srpna • 19:51

Kdyby na to nasadili tlamu z evoque, jak je vidět na fotce z níže uvedeného článku, mohli to klidně zdražit čtyřikrát. Rozdíl v suvkách je minimální. Z traktoru auto neudělá ani ferdinand porsche.

Tom
20. srpna • 21:12

Tvoje averze na SUV je uz komicka...
Jasne, nektera jsou trosku obludoidni, ale nekdo si koupi iracionalne EVO nekdo WRX STI nekdo zase kousek od AMG a nekomu se libi prozmenu SUV nebo Offroad. At si kazdej jezdi v cem chce a na co ma, pokud projde technickou ;-)
Zavist neni hezka vlastnost.

martin
20. srpna • 17:33

Tu je uz design interieru prijatelny. Duster je vnutri taky nejaky ubohy, mohli by ho bud faceliftnut, alebo zacat predavat tento Nissan v Europe...

x12345678
20. srpna • 18:34

To je o penězích. Láce dacie není způsobena tím, že by bylo levnější logo na čumáku, ale že se vyrábí za nižší mzdy a s ušetřením materiálových nákladů, což je vidět zejména na kvalitě materiálů v interiéru. A hlavní devizou Dusteru je to, že nabízí sice horší, ale ještě jakžtakž přijatelnou kvalitu za nejnižší cenu v segmentu pseudoterénních vozů. V okamžiku, kdy ho zdražíš lepšími materiály, protože do Nissanu, prezentujícího se jako značka středního levelu, nemůžeš prostě nacpat úplně ultralowendové plasty, bude s úspěchem konec.
Otázkou spíš je to, zda vůbec nejde o něco jiného. Nissan reinkarnoval Datsun jako lowendovou značku a název Dacia tak postupem času může zmizet a být nahrazena právě japonským označením. Ostatně například v Rusku se Dacia prodává jako Renault, což si asi Nissan se svým jménem nedovolí.

Jirka
20. srpna • 19:43

Nejen v Rusku. Na Ukrajině se prodává Renault Lodgy... Severní Amerika Renault Sandero, Duster ...A přesně tak, jak píšeš je to o penězích. Zatímco Dacia prodává Dustera za 280 tisíc, Renault pod svou značkou jej prodá za jednou tolik (s trochou nadsázky)..

Radek
20. srpna • 23:19

Pravda je v tom, že Renault (Dacia), Nissan velmi silně spolupracují, na autech je to vidět, ale na tom nevidím nic špatného, vždyť naše škodovky, sice nevím jak teď, se také vyvážely do Jižní ameriky (Braz., Argent. atd.), místo loga okřídleného šípu se tam dávalo koncernové označení ,, VW ", jinak by to tam neprodali, jelikož škodu neznají.

Doporučujeme

Články odjinud