Nissan Teana: slabý motor a spousta chromu v Číně k úspěchu postačí

Na včerejší tiskové konferenci byla představena třetí generace sedanu Nissan Teana pro čínský trh. Pohonná jednotka docela zaostává za vzhledem tohoto moderně vypadajícího automobilu…

Model Nissan Teana se na čínském trhu objevil v roce 2004 a o čtyři roky později byl následován druhou generací. Její působení nyní končí a dosud se v Číně prodalo více než 700 000 vozů řady Teana. Také v případě třetí generace jde o upravenou verzi zejména v USA prodávaného středního sedanu Nissan Altima, od kterého se liší především mírně upravenými světlomety vpředu i vzadu a masivními chromovanými lištami na přední masce, spodních částech dveří a zadním nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Teana, třetí generace svého druhu

Také nový Nissan Teana bude pro Nissan vyrábět jeho čínský partner v podobě společnosti Dongfeng Motors ve své továrně Xiangyang v provincii Hubei. O pohon Nissanu Teana třetí generace se postará výhradně nový zážehový čtyřválec QR25DE s objemem 2,5 l a výkonem 182 koní (134 kW), na který navazuje převodovka Xtronic s plynule proměnným převodem.

Nissan

Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Pro Nissan je Teana v Číně vlajkovou lodí a výkonný viceprezident Nissanu Andy Palmer při zmíněné prezentaci poznamenal, že Teana je tam pro něj vším.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků