Nissan Teana: slabý motor a spousta chromu v Číně k úspěchu postačí

Na včerejší tiskové konferenci byla představena třetí generace sedanu Nissan Teana pro čínský trh. Pohonná jednotka docela zaostává za vzhledem tohoto moderně vypadajícího automobilu…

Model Nissan Teana se na čínském trhu objevil v roce 2004 a o čtyři roky později byl následován druhou generací. Její působení nyní končí a dosud se v Číně prodalo více než 700 000 vozů řady Teana. Také v případě třetí generace jde o upravenou verzi zejména v USA prodávaného středního sedanu Nissan Altima, od kterého se liší především mírně upravenými světlomety vpředu i vzadu a masivními chromovanými lištami na přední masce, spodních částech dveří a zadním nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Teana, třetí generace svého druhu

Také nový Nissan Teana bude pro Nissan vyrábět jeho čínský partner v podobě společnosti Dongfeng Motors ve své továrně Xiangyang v provincii Hubei. O pohon Nissanu Teana třetí generace se postará výhradně nový zážehový čtyřválec QR25DE s objemem 2,5 l a výkonem 182 koní (134 kW), na který navazuje převodovka Xtronic s plynule proměnným převodem.

Nissan

Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Pro Nissan je Teana v Číně vlajkovou lodí a výkonný viceprezident Nissanu Andy Palmer při zmíněné prezentaci poznamenal, že Teana je tam pro něj vším.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků