Nissan slaví 2 368 705 vyrobených kusů modelu Qashqai

Tento týden to je samá oslava. Nejprve slavilo BMW své sté výročí, včera slavila Škoda padesáté výročí modelu 1000 MBX a dnes slaví pro změnu Nissan. V jeho případě je předmětem oslav model Qashqai, kterého se vyrobilo 2 368 705 kusů. Ptáte se, co je na tak nekulatém čísle zajímavého?

Testy | SUV | Nissan

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Recept na úspěch

Qashqai se dnes stává modelem, kterého Nissan vyrobil v Evropě za celou svou historii nejvíce. Až dosud byla nejpočetnějším v Evropě vyrobeným modelem Micra, u které se výroba zastavila na počtu 2 368 704 kusů.

Aktuálně továrna v Sunderlandu chrlí jeden Qashqai za druhým. Každých 62 sekund vyjede z výrobní linky nový Qashqai, respektive během hodiny jich je vyrobeno 58. Celková denní výroba se pohybuje kolem 1200 kusů a Nissan hodlá toto tempo udržovat i nadále. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Micra 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 73 354 km
Cena: 98 000 Kč
Nissan X-Trail 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 122 756 km
Cena: 163 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků