Nissan Skyline Crossover v Japonsku již od léta

Jménem Skyline se kdysi označovaly pouze superrychlé vozy od Nissanu. Nyní tomu už tak není a za tento název přibude ještě označení Crossover, což je neklamným znakem toho, že tento model bude doma zcela jinde a vyjímat se bude spíš v garáži u usedlého rodinného domku. Nicméně Nissan Skyline Crossover není až takovou novinkou, jak by se mohlo zdát, jelikož jde pouze o „převlečené“ Infiniti EX, které se již nyní předává na vybraných evropských trzích.

Tento model však bude zřejmě specialitkou pouze domácího trhu a vybaven bude pravděpodobně výkonným agregátem VQ37VHR, jenž je nyní k dispozici i u EX37 a disponuje výkonem 228 kW/310 koní. Od svého soukmenovce se nebude téměř vůbec lišit, možná jedině cenou a stupni výbav, v Japonsku se tento model začne prodávat v průběhu léta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nissan Skyline Crossover
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 189 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků