Nissan Skyline Crossover v Japonsku již od léta

Jménem Skyline se kdysi označovaly pouze superrychlé vozy od Nissanu. Nyní tomu už tak není a za tento název přibude ještě označení Crossover, což je neklamným znakem toho, že tento model bude doma zcela jinde a vyjímat se bude spíš v garáži u usedlého rodinného domku. Nicméně Nissan Skyline Crossover není až takovou novinkou, jak by se mohlo zdát, jelikož jde pouze o „převlečené“ Infiniti EX, které se již nyní předává na vybraných evropských trzích.

Tento model však bude zřejmě specialitkou pouze domácího trhu a vybaven bude pravděpodobně výkonným agregátem VQ37VHR, jenž je nyní k dispozici i u EX37 a disponuje výkonem 228 kW/310 koní. Od svého soukmenovce se nebude téměř vůbec lišit, možná jedině cenou a stupni výbav, v Japonsku se tento model začne prodávat v průběhu léta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nissan Skyline Crossover
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků