Nissan Qashqai facelift: omlazené verze se dočkáme na jaře (první foto)

Vcelku oblíbený kompaktní crossover Nissan Qashqai se na jaře příštího roku začne prodávat v nové podobě, automobilka se zhruba v polovině životního cyklu rozhodla tento model ozvláštnit výraznějším faceliftem. Novinky jsou vidět hned na první pohled - příď modelu Qashqai působí mnohem dynamičtěji a agresivněji, přičemž Nissan avizuje i snížení koeficientu odporu vzduchu z 0,34 na 0,33. K dispozici budou navíc dva nové laky karoserie, nová litá kola a oproti současné verzi i koncová LED světla.

Uvnitř slibuje automobilka použití kvalitnějších materiálů a lepší dílenské zpracování, taktéž se popracovalo na odhlučnění kabiny. Další novinkou pro rok 2010 bude i uvedení úsporné verze ECO poháněné 1,5 litrovým turbodieselem původně z Renaultu. Ten bude mj. disponovat běžnými prvky sloužícími ke snížení spotřeby, očekávat tedy můžeme aerodynamické doplňky, pneumatiky s nižším valivým odporem a delší převody.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai po faceliftu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků