Nissan Pulsar Nismo byl odhalen. Motor ale stále tají

Na Nürburgringu bude příští rok poněkud těsno. Honda se určitě pokusí s novým Civicem Type R zajet nějaký pěkný čas, ovšem ambice na absolutní rekord mezi automobily s pohonem přední nápravy má Nissan. Použije k tomu dnes představený Pulsar Nismo.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Hatchbacky | Paříž 2014 | Premiéry | Honda | Honda Civic

Honda Civic Type R už je jen krůček od sériové výroby

Ostrý Pulsar se prezentuje jako koncept. Dostal pořádný body-kit, výrazný přední nárazník, spoilery, difuzor a devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměru 235/35 R19. Jestli teď čekáte konkrétnější technické informace, musíme vás zklamat. Z oficiálních zdrojů totiž dorazily pouze informace o podvozku, motor Nissan stále tají.

Testy | Hatchbacky | Nissan

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Pulsar Nismo dostal odpružení naladěné na závodní okruhy, nízkou světlou výšku a sportovní řízení. Důsledně se údajně dbalo na vylepšení zážitku z jízdy, čitelnost a vytříbenost řízení. Další detaily týkající se techniky oznámí Nissan později. Spekulanti aktuálně slibují přeplňovanou šestnáctistovku, hovoří se ale také o objemu 1,8 litru. Uvidíme... Každopádně Pulsar Nismo nevypadá vůbec špatně. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků