Nissan Pulsar dostal motor 1.6 DIG-T o výkonu 190 koní

V nabídce motorizací pro hatchback Nissan Pulsar se objevil slibovaný přeplňovaný motor 1.6 DIG-T. Ten poskytuje výkon 140 kW (190 k) v 5600 ot./min. a točivý moment 240 Nm v rozsahu 2000 až 4000 ot./min.

Nissan Pulsar, který bude s tímto motorem hrát prozatím roli neojstřejšího modelu, zrychlí na stovku za 7,7 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 217 km/h. Nissan udává kombinovanou spotřebu paliva 5,7 litru na 100 km.

Testy | Hatchbacky | Nissan

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Model Pulsar 1.6 DIG-T je k dispozici od 520 000 korun a vedle poměrně bohaté výbavy nabízí i nově naladěný podvozek a řízení. Přenastavený posilovač řízení má poskytovat lepší zpětnou vazbu a nové nejsou jen zadní tlumiče, ale i ty přední včetně pružin.

Nissan také dodatečnými výztuhami zvýšil torzní tuhost nejsilnějšího Pulsaru, což má dále zlepšit jízdní vlastnosti a ovladatelnost.

Nissan Patrol 2.953
Rok výroby: 2003
Stav: 211 007 km
Cena: 175 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 194 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

23.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků