Nissan prodává dvakrát více aut než Renault, kolem aliance roste napětí

13 komentářů

Rover623
16. června • 16:31

Renault měl problémy s kde čím, od elektriky, přes podvozky až k motorům. U některých modelů se dokonce velmi nebezpečně kroutily karoserie. Jenže nic z toho už neplatí, v posledních několika letech jdou evolučním stylem. Skoro nic nového nemají, staví na tom ověřeném z dob minulých, takže se jim podařilo vyřešit problémy s elektrikou která si dělala co chtěla (na rozdíl třeba od Peugeotu který tím u některých modelů trpí stále). Samozřejmě se bavíme o nových autech, protože problém hlavního rozváděcího svazku v předku auta přetrval u všech francouzů (asi nějaká móda). Problémy s podvozky se Renaultu také vyhýbají (až na některé kombinace motorů a modelů). A motory jsou řekl bych tak na průměru toho co dnes v Evropě dodává každý (VW), není to extra spolehlivé, není to ani extra poruchové a náhradní díly se dělají jako celky (nerozdělitelné), takže při opravě něčeho většího se nedoplatíte.

THC fanda
12. června • 21:39

Dacia shnije tak za 15 let,což je už úplně jedno. PO deseti letech je stejně auto morálně staré a pokud má moderní sračkový turbomotor i po smrti.:-D

dzelo
12. června • 20:02

Renaultu klesá prodej o více jak 6% ale svoje auta zdražil v průměru o 20-30 tis.korun a nejen v ČR. Není to sebevražedná kombinace? Když chci prodat tak musím zlevnit a vydržet až se trh pohne a moje výrobky se zde zabydlí. No nevím jak dlouho to Nissanu vydrží stále dotovat Renault aby se frantíci nedivili.

kukol
12. června • 20:19

Renault byl zachráncem Nissanu a dnes je ten silnější v Alianci. Nissan nikoho nedotuje. Renault je jen akcionář a zhodnocuje své investice. Pro tebe jsou akcionáři snad svou firmou dotováni? Pokud jde o ceny, tak Renault jen nechce jít cestou Fordu, Opelu nebo PSA a prodávat se ztrátou. Dnes je třeba Clio v Evropě dražší než Polo, Fiesta, P208 nebo Corsa a přesto je ve své třídě nejprodávanější. Renault je dnes dle statistik jednou z nejspolehlivějších značek v mainstreamu a za kvalitu si nechá zaplatit. Vyšší ceny jsou jediná možná strategie, jak přežít.

rousini
13. června • 9:31

Já jsem jednu nádheru od Renaultu v poslední době, co firma hlásá kvalitativní posun měl. Statistika nestatistika - v horší plečce jsem nejezdil. Naleštěný prd...

pláša35
13. června • 13:00

A co jste vlastnil? Nový nebo starý vůz? A jaké jste s ním měl závady? Vlastním totiž vůz Renault z dob, kdy slogan zněl Auta s rytmem života, což je opravdu dávno. Nemůžu říct ani prd. Auto je skvělé. Příští vůz bude opět Renault, ale podstatně mladší. Děkuji za odpověď. Pláša35

mikki
12. června • 20:41

Tak to teda zírám, kdepak jsi četl ty statistiky o spolehlivosti. Dlouhodobě je Renault velký šunt. Můu o tom něco říci, protože v tom dělám 20 let a za tu dobu se dostal z relativně solidní kategorie, tak maximálně na hranu těžkých sraček. Ještě pořád to není Opel ani Ford, ale zázraky v něm tedy nehledejme. Nissan byl vždy inovativní a uměl dobrý auta, bohužel s krizí Japonska se svezla skoro celá ekonomika a ustála to v podstatě jen Toyota a Subaru. Problém je dávno za nimi a Renault to koupil hlavně proto, že investoři vnímali vysoké rizika v automobilovém průmyslu Japonska. Něco si o tom přečti a pak mluv o věci, jinak je to jen výkřik žabožroutího fanatika.

Reflex
13. června • 7:29

Blábol typu "co je slyšet v hospodě, je pravda". Osobně vlastním již 3 vozidlo Renault a i jako služební jsem Renault používal. Tyto auta jezdila jen na pravidelné servisní prohlídky a s tím spojený servis. Jediná závada co na těch autech byla mimo výměny olejů, rozvodů a brzd destiček : 1 x vadný zadní píst na otvírání pátých dveří a u kupéčka vadný snímač otáček. To bylo za cca 20 let co vlastním Renaulty všechno! Vystřídal jsem škálu služebních aut(Octavia,Superb, Opel, Audi). Největší krám bylo právě Audi A3. Neskutečnej schidt!

kukol
12. června • 22:50

Hádat s tebou nebudu. Mě zajímají fakta a ne nějaké bláboly hospodskýho pepíka. Podívej se na statistiky Adacu nebo Dekry, pokud věříš Němcům. Nějakou francouzskou statistikou tě zatěžovat nebudu. Zase by to skončilo nějakým žvástem o žabožroutech.:-)

Karel
12. června • 21:35

Zase výkřik ve stylu jedna paní v krámě říkala....renault je poruchovej,dacia za dva roky zhnije na prach.. Koupili to proto, že vnímali rizika v aut. prů. Japonska..Bože to jsou sračky..
PS: Proč by z Nissanu netahali peníze když dobře investovali..vpodstatě si jen berou svoje vydělané peníze

asdf
12. června • 21:23

máš pravdu, těžký sračky píšeš B-]

Aladin
12. června • 19:49

....to sa cudujem.....vlastnim Nissan, mal som aj renault a abodva to boli sroty s kopou drobnych chyb a nedotiahnutych detailov. Zhrozil som sa, ze mercedes chce montovat motory renault do svojich desielov aut....

falcon
13. června • 9:17

Kdybyste znal původ těchto motorů, kdo se podílel na jejich vývoji a výrobě, tak byste se nemohl divit. Je to nepříjemné, ale jsou to nejpodařenější maloobsahové diesely. :-P

Doporučujeme

Články odjinud