Nissan přináší do Evropy Murano s novým dieselem

Automobilka Nissan se rozhodla oživit současnou nabídku pohonných agregátů u druhé generace modelu Murano o nový vznětový čtyřválec nesoucí označení 2,5dCi. Na jeho vývoji se v značné míře podílela automobilka Renault, se kterou Nissan už několik let čile spoluprácuje. Nový agregát má za úkol zejména pozvednout prodeje, což se automobilce v tomto případě už nějaký ten rok vůbec nedaří, dvouapůllitr se má přitom vyznačovat dobrým „zátahem“ a příznivou spotřebou, tedy vším, co je teď u těchto vozidel žádané.

Novinka přichází s upraveným vstřikováním, turbodmychadlem s elektrickým ovládáním a přepracovanými hlavami válců. Výsledkem všech změn je výkon 190 koní a maximální točivý moment 450 Nm, s výše zmíněnou spotřebou se výrobce prozatím nepochlubil, takže vycházet můžeme pouze z těchto strohých informací. Doplnit můžeme, že agregát bude exkluzivně nabízen se šestistupňovým automatem ve spolupráci se systémem pohonu všech kol.

Na více detailů si budeme muset počkat zřejmě až do září, na kdy je uvedení nového dieselu naplánováno. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Murano
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Nissan Note 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 70 530 km
Cena: 75 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 152 135 km
Cena: 145 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků