Nissan představí v Paříži překvapení. Bude to ostrý Pulsar?

Nissan veze do Paříže model Pulsar osazený přeplňovaným benzinovým motorem o objemu 1,6 litru. Nepůjde ale o hlavní novinku, dočkat bychom se měli ještě dalšího překvapení, které se bude týkat neoficiálních zvěstí o rekordu na Nürburgringu v kategorii hatchbacků s pohonem přední nápravy.

Testy | Hatchbacky | Nissan

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací

Tato informace zazněla na dnešní tiskové konferenci, ovšem bez dalších podrobností. Počkat si máme prý na pařížský autosalon. Nicméně i z tohoto lze odvodit, že to Nissan myslí s útokem na aktuálně nejrychlejší a řádně vyladěný Mégane RS vážně.

Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Renault

Renault odhalil Mégane R.S. 275 Trophy. Hádejte, co je cílem této novinky

Benzinová šestnáctistovka s výkonem 140 kW (190 k) a vrcholem točivého momentu 240 Nm dorazí do prodeje na jaře příštího roku. Pulsar nabídne díky těmto parametrům zrychlení z nuly na stovku za 7,8 s a maximální rychlost 215 km/h. Standardem budou sedmnáctipalcová kola, zájemci mohou sáhnout po discích o palec větších.

Pokud se má stát Pulsar (pravděpodobně Nismo) držitelem nového rekordu, pak je jasné, že bude muset výrazně přitlačit. Mégane RS coby v současnosti nejrychlejší předokolka na Nürburgringu, má výkon 275 koní, samosvorný diferenciál, výfuk Akrapoivč, tlumiče Öhlins a pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Slavný okruh zvládl za 7 minut a 54,36 s.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků