Nissan oznámil ceny nového Pulsaru pro český trh

Nový Nissan Pulsar vstupuje směle do kompaktního segmentu a přináší do něj překvapivě velký vnitřní prostor, atraktivní styling a mnoho inovativních technologických řešení. Nový Pulsar startuje na ceně 299 900 Kč a dorazí na showroomy Nissanu v České republice v říjnu.
 
Inovace a technologické novinky Nissanu změnily v průběhu uplynulých sedmi let segment rodinných vozů. Nyní rozšiřuje Nissan své portfolio modelů s použitím stejného přístupu k designu a originálních nápadů, které daly vzniknout celé rodině crossoverů Nissan. A výsledkem je atraktivní a zcela nový rodinný hatchback jménem Pulsar.
 
Design Pulsaru odkazuje na další modely značky - počínaje charakteristickým motivem ve tvaru „V" na mřížce chladiče, přes typické provedení světlometů ve tvaru bumerangu a konče výraznými a mohutnými křivkami. Nissan Pulsar byl navržen a zkonstruován pro Evropu a bude se vyrábět v závodě Nissanu v Barceloně.
 
Díky nejdelšímu rozvoru ve své třídě (2700 mm) a chytrému designu poskytuje nový Pulsar ve srovnání s konkurenčními vozy ve svém segmentu o poznání více prostoru pro nohy a ramena v zadní části vozidla. S prostorem pro nohy vzadu až 692 mm překonává Pulsar dokonce i průměr vozů v segmentu D. Přesto si Pulsar udržel kompaktní rozměry (je dlouhý 4385 mm), takže s ním lze snadno zaparkovat v přeplněných městských ulicích.
 
Nissan naplňuje očekávání zákazníků a v novém modelu využívá celou řadu cenově dostupných a praktických technických řešení, poskytujících řidičům větší pocit jistoty při jízdě a pohodlnější jízdu. Patří mezi ně oceňovaný bezpečnostní systém Safety Shield (Upozornění na vybočení z jízdního pruhu, Sledování mrtvého úhlu, Systém monitorování pohybujících se objektů, Automatické nouzové brzdění), panoramatický parkovací kamerový systém AVM a nejnovější generace zábavního a navigačního systému NissanConnect.
 
Pulsar je k dispozici se dvěma velmi moderními motory s turbodmychadlem: zážehovým motorem 1.2 DIG-T o výkonu 115 k a vznětovým 1.5 dCi s výkonem 110 k. Oba poskytují vynikající výkon, nízkou spotřebou paliva a kultivovaný chod.
 
Nissan Pulsar je nabízen ve třech důvěrně známých výbavových stupních: Visia, Acenta a Tekna. Základní úroveň Visia standardně obsahuje:

  • 6 airbagů,
  • Bezpečnostní systémy ABS, ESP a BA (brzdový asistent)
  • Elektricky nastavitelná zpětná zrcátka
  • Elektricky ovládaná okna s jednodotykovým ovládáním z místa řidiče
  • Palubní počítač s 5" barevným displejem
  • Tempomat s omezovačem rychlosti
  • Systém Stop / Start
  • Manuální klimatizaci
  • Autorádio s CD přehrávačem, MP3, AUX přípojka, USB a iPod, 4 reproduktory
  • Systém monitorování tlaku v pneumatikách

V seznamu výbavy na přání je (v závislosti na úrovni výbavy) mimo jiné:

  • NissanConnect (Integrovaný navigační systém, 7" LCD displej, USB, MP3, možnost připojení iPodu, zadní parkovací kamera)
  • Sada Auto (Dešťový senzor, přední automatické světlomety se senzory šera, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, Inteligentní klíč se startovacím tlačítkem)
  • Sada Technology (NissanConnect, panoramatický kamerový parkovací systém AVM, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, bezpečnostní systém Safety Shield, Sada Auto)
  • Kožená sedadla
     

Nový Nissan Pulsar bude k dispozici v devíti atraktivních barvách exteriéru.
 
Nissan Pulsar (Visia 1.2 DIG-T 115 k s manuální převodovkou) startuje na ceně 299 900 Kč s financováním Nissan Finance.
 
Nový Pulsar dorazí na showroomy Nissanu v České republice v říjnu.

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků