Chapu ze milovniky amerik nebo klasickych aut tohle nemuze uspokojit. Funkcne tomu vozidlu ale nelze nic vytknout. Takze si nezbyva nez polozit otazku, jestli funkci taxiku je "co nejvice se libit" nebo "co nejlepe a nejlevneji prepravovat".
Celé desítky let opravdu nejlépe a nejlevněji přepravovaly zákazníky Caprice a Victorie, před tím Impaly, Dodge, Galaxie a současně i předtím Checkery. Nepotřebovaly prakticky žádnou údržbu, byly robustní, nevadily jim bouchance, rány v provozu, hrubé zacházení od řidičů a cestujících - naprosto nic. Proto se tak vyplácely - byly jednoduché.Což se o tomto nedá říci ani náhodou - nakonec ani o dnešním US automobilu.
Jde o vydrz a to tyhle kraksny nevydrzi ani 5 let v provozu.
po dvou letech se jim rozpadnou a budou prosit Ford o obnovu výroby crown victorie :-)
Já v tom vidím 2. generaci Trans sportu nebo Luminy ...Ale pojem "Yellow Cab" bude naštěstí navždy znamenat Checker.
Nadherne auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.