Nissan NP300 v české nabídce i jako malý sklápěč

Vloni se na náš trh vrátil Nissan Pickup NP300 a nyní přichází s další alternativou: nově je možné pořídit jej jako sklápěč. Tato přestavba, pochopitelně homologovaná pro provoz, je valníková sklápěcí nástavba (jedno, nebo třístranný sklápěč), usazená na podvozku Nissan NP 300 King Cab, případně Single Cab. Konstrukce je řešena jako samostatný sklápěcí valník, který je možno doplnit plachtovou konstrukcí. Nástavba je určena k přepravě zboží a materiálu nevyžadujících specifické přepravní podmínky.

Pickup NP300 se vyrábí s žebřinovým rámem a ve třech provedeních Single Cab, King Cab a Double Cab.  Vysoké užitečné zatížení (od 955 do 1 115 kg), velikost ložné plochy a tažná kapacita až 3 t podporují pověst pickupu NP300 jako výborného pracovního nástroje. Terénní schopnosti a vynikající manévrovatelnost (konkrétně jmenujme např. světlou výšku 230 mm a brodivost 450 mm nebo stoupavost 30° a boční náklon 48°) činí z Pickupu jedno z nejzajímavějších vozidel ve své třídě. Vybaveno je čtyřválcovým vznětovým  motorem se vstřikováním commmon rail o zdvihovém objemu 2,5 l. Motor dosahuje výkonu 129 k (95 kW) a točivého momentu 294 Nm, standardně je kombinován s manuální pětistupňovou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků