Nissan Navara odveze letadlo, Toyota Hilux skáče z útesu. Kdo je lepší?

Je 28. září, státní svátek, všichni odpočívají a to znamená přesně ten správný čas na něco řekněme poněkud méně seriózního. V minulých dnech jsme vám přinesli už dvě videa hledající odpověď na otázku „kdo je lepší“. Vždy šlo o supersporty. Třetí díl je ovšem na téma terénních pick-upů, a jak prozrazují propagační videa, tahle auta zvládnou ještě mnohem více než zmíněné sporťáky.

Prohlédněte si další videa
Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?
Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Ostatně přesvědčte sami. Upřímně řečeno, jednoznačnou odpověď na otázku, zda je lepší Navara (pro americké trhy Frontier) nebo Hilux vám na základě těchto videí nedáme. Důvod je prostý, nejsme si jisti, jestli je více to, že na korbu auta se může položit dopravní letadlo, nebo fakt, že vůz sjede z útesu, aby v něm mohl jeho majitel zanedlouho opět vesele jezdit. Co myslíte?


Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků