Nissan Navara Aventura X-Back: top výbava s nástavbou

Japonská automobilka Nissan představí na Londýnském autosalonu zvláštní verzi modelu Navara v top výbavě, označené jako Aventura. Novinkou je přitom krytý ložní prostor.

Navara Aventura X-Back je navržena tak, aby nástavba korby navazovala na linii bočních oken. Nástavba vyrobena z lehkého kompozitního materiálu SMC je přitom dostupná pouze pro karosářskou verzi Double Cab. Kromě nižší hmotnosti slibuje nový typ nástavby i větší pevnost a jednodušší manipulaci a samozřejmostí je i tříletá záruka. Standardní součástí výbavy Aventura jsou mj. 17-ti palcová litá kola, přední mlhovky, vyhřívaná zpětná zrcátka, audiosystém s MP3, nebo dešťový senzor.

Navara s nástavbou se nejprve dostane do Britských showroomů, přičemž krátce poté se rozšíří i na ostatní trhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Navara Aventura X-Back
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků