Nissan má problém: v Česku a na Slovensku se týká 2900 vozů

Nissan svolává po celém světě do servisů 841 000 svých vozů. Podle představitelů druhé největší japonské automobilky mohou mít závadu na volantu.

„V Česku a na Slovensku se to týká zhruba 2900 vozů,“ řekl AutoRevue Marek Vodička z tuzemského zastoupení Nissanu.

Nissan stahuje do servisů k prohlídce vozy prodané v Japonsku, Evropě, Asii, Oceánii, Africe, Latinské Americe a na Středním východě. Podle představitelů Nissanu je možné, že šroub pro upevnění volantu nebyl ve svolávaných vozech náležitě utažený.

Problémy se týkají malých vozů Micra a Cube vyrobených v Japonsku nebo Velké Británii v období let 2002 a 2006. 

Mluvčí Nissanu Noriko Yonejamová řekla, že kvůli této závadě nebyla hlášeny žádné nehody, zranění ani úmrtí.

Podobně odpověděl na dotaz AutoRevue i Marek Vodička: „Ani u nás ani na Slovensku se také nepřihodila žádná nehoda.“

Majitele jednotlivých vozů u nás budou kontaktovat prodejci Nissanu a vyzvou je k návštěvě servisu. Tam jim „buď utáhnou šrouby nebo vymění volant za nový. Trvat by to mělo zhruba čtyřicet minut,“ uvedl Nissan. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků