Nissan Leaf se stal Světovým autem roku 2011 (WCOTY)

Součástí autosalonu v New Yorku se opět stalo vyhlášení vítězů ankety honosně nazývané Světové auto roku 2011 (World Car of the Year). Tato anketa má tradičně hned několik kategorií a seznam finalistů letošního ročníku jsme vám přinesli na tomto místě. Nositelem nejdůležitějšího titulu Světové auto roku se stává elektromobil Nissan Leaf, který tím opakuje svůj triumf v evropském klání Auto roku 2011 (COTY). Na dalších stupíncích stanuly vozy Audi A8 a BMW 5.

Tip: Přečtěte si pojednání o všech finalistech WCOTY 2011 s odkazy na podrobné články ke každému z nich

V kategorii Zelené auto roku 2011 triumfoval domácí Chevrolet Volt nad stroji BMW 320d EfficientDynamics a Nissanem Leaf, zatímco mezi nejlepšími supersporty zazářilo Ferrari 458 Italia před Mercedesem SLS AMG a Porsche 911 Turbo. Za nejlepší design byl oceněn Aston Martin Rapide.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek