Jedna věc jsou statistická data a druhá věc je jejich intepretace. Je víceméně jasné, že v tomto nehraje roli to, že Leaf je elektrický, ale to, že Leaf má nízký průměrný věk a všeobecně platí, že mladší auta mají větší průměrný nájezd než starší. Zajímalo by mě srovnání Leaf vs. ostatní auta o stějném věkovém průměru.
Je to za půl roku. Protože zbytek roku je v tom zima, klesne dojezd a nikdo s tím proto nejezdí. Takže bych ten roční nájezd u Leafu vydělil dvěma a je to cajk.
Provoz v zimě asi bude více závislý na konkrétní oblasti. Nejspíš v tom Španělsku budou asi podmínky pro zimní provoz elektromobilu poněkud jiné než ve Švédsku? ;-)
Ale no tak ... samozrejme, že jazdia:https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/channel/UCdHkV8RW_scN45T2... ... https://www.youtube.com/user/IPete2/videos... https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Podle stejného odborníka na statistiku majitelé Leafu souloží v průměru miliónkrát častěji, než činí běžný průměr.Pro výpočet byl použit počet souloží z prvního měsíce známosti s novou přítelkyní pro majitele Leafu a pro ostatní vozidla hodnota posledního měsíce života 80ti letého důchodce. Podobnost výpočtem celkového počtu najetých kilometrů Leafu na základě měření v letních měsících dubna až září s decentním pominutí pro elektromobil prolémových zimních měsíců je čistě náhodná.Poukazování na to, že ojeté Leafy mají v průměru najeto výrazně méně, než je tento vypočtený průměr je pak zlá propaganda odpůrců elektromobilů.Výpočet je správný, nezištný a nemá vůbec nic společného se stále častějším poukazováním na rychlý pokles hodnoty a vysoké náklady na ujetý kilometr Leafu.Elektrofans dělají touto primitivní a průhlednou manipulací ze sebe takové kašpary, až vyvolávají soucit.
Niečo posudzovať na počte najazdených kilometroch ojazdených Leafov môže iba ... osoba s inteligenciou trocha zníženou. Vysvetlím: keď kupuješ klasické auto, vieš do čoho ideš - ako sa bude približne chovať počas prevádzky (a tým nemyslím ako sedí na ceste). Hodne ľudí, ktorí kupovali elektromobil však reálne nevedeli do čoho idú (nemali to ako zistiť, lebo moderný elektromobil je tu príliš krátko) a tieto predstavy z klasických áut premietli do elektromobilu. Keď zistili, že to nevyhovuje ich očakávaniam, tak to prosto predali aj s malým množstvom najazdených kilometrov.Posudzovať niečo z počtu najazdených kilometrov ojazdených elektromobilov bude možné až po ich výraznejšom rozšírení - tak aby malo s nimi reálne skúsenosti veľké množstvo ľudí.
Typický příklad hledání zoufalé elektropozitivní argumentace za každou cenu. Stačí rychlý pohled do nabídky kteréhokoliv evropského autobazaru na např. tříleté Leafy a tvoje teorie je vyvrácena. Nízký nájezd se týká Leafů všech roků výroby. Tedy pokud nezačeš tvrdit, že kupci elektromobilů jsou retardi, kterým zjištění o nevhodnosti elektromobilu trvalo tři roky, což je tedy zatím maximální staří vozidla.
Argument hodný slaboduchého :-) Ako môžeš tvrdiť takú kravinu, že im trvalo 3 roky zistiť, že im elmobil nevyhovuje, keď ten mohol tú dobu už hodne dlho stáť v bazári, keďže podľa tvojich vlastných slov o Leafy nie je záujem? :-D:-D:-D
Kdo z nás dvou je slaboduchý může posoudit každý sám. Od tebe jako vždy zaznívají jen samé subjektivní neprůkazné kecy.Ostatním doporučuji otevřít si např. autoscout24.de... v databázi je 197 Leafů stáří 1-3 roky. Jejich průměrný nájezd činí zhruba 5000 kilometrů za rok. Ani jeden nemá natočený průměr, který vypotil marketing Nissanu.Jediné vozidlo, které se tomu alespoň blíží, je s 55 tisící kilometry tři a půl roku starý vrak s cenou k jednání 16 tisíc Euro.Prostě Leaf = totální ekonomický propadák.
Pánko zasa nevie čítať, že? Reagujem práve na túto tvoju blbosť. Práve ty si kedysi vypotil, že o Leafy nie je záujem ani ako o ojazdené, takže ti hádam došlo, že to kľudne môže byť tak, že ho niekto kúpil, nejakú dobu jazdil a predal do bazáru, kde môže stáť hocako dlho ... :-D:-D:-D
Tak určitě. Ty tříleté s nájezdem 14 tisíc km tam totiž už dva roky stojí :D
Podľa teba (nie je o ne záujem ani ako o ojazdené) áno.
Nikdy jsem nic takového netvrdil.Tvrdil jsem, že ojetý elektromobil se směšným nájezdem kilometrů ztrácí extrémně rychle na ceně.A ano, odhaduji, že po pěti letech se díky kombinaci stáří, velikosti vozidla a nutnosti vysoké investice stane Leaf v podstatě neprodejný.
Jediného kašpara, vyvolávajícího soucit, jsi tu ze sebe udělal ty..:-/
Kapituluji pod zdrcující váhou tvých argumentů :-P
Konečně. Zřejmě sis znovu po sobě přečetl svůj "příspěvek".
Tvůj písemný projev je dost dobrý, příspěvek je výstižný, ale kazí ti to silně zmršená číslovka. U číslovek nikdy nepíšeme žádné koncovky, čtenář není debil, umí to přečíst i bez ní (ti, tých, tého a podobně = hrůza).A ani se taková slova nerozdělují na kousky. Letého přece nic neznamená, není to žádné slovo. Píšeme například dvouletý jako jedno slovo, takže logicky i 2letý je také jen jedno slovo. A stejně tak 80letý a 80letého.Děkuji.
Máš pravdu. Bohužel již řadu let 90% času komunikuji v angličtině a začíná to do češtiny nepěkně prosakovat. Cizí slova ještě zachytím, ale tyhle číslovky jsou typický problém. A bohužel někdy i stavba věty :-/
runner: vyplývá z toho jediné - tachometry se stáčí už i na elektromobilech :-)
Taky mě to napadlo :-DNebo podle Occamovy břitvy se s tím v zimě prostě tak nejezdí.
Další studie, kde byl nejdříve znám výsledek a pak se podle toho nastavily podmínky, aby to vyšlo? :-D
Vidím, že fanatičtí elektromobilisté tu mají celkem silnou základnu :-)
To si piš.I když jsou to spíš fanatičntí milovníci elektromobilů bez elektromobilů. Protože i místní elektro guru Radovan by přiznal, že s tím v zimě nejezdí, a v létě najede něco málo přes desítku.
Věřím jen té statistice, kterou si sám sfalšuji:-)) A ted napište co všechno jste mezi ty normální auta zařadili i ty co stojí na vrakovišti a čekají na sešrotování? A dědu, který jede jednou za měsíc 10km k lékaři jste tam zařadili taky že?
Nevim, proc by to nemohla byt pravda. Ja treba najedu mene, nez je ten prumer. Jina otazka je, jestli to vubec o necem vypovida.
Lež.
byl bych politicky korektnější. Byly započítány i druhá a třetí auta v rodinách. Statistika dá vždy přijatelný výsledek, když člověk ví, jaký má být konečný výsledek. :-)
Pokud počítám průměrnou hodnotu celku na základě účelově provedeného samplingu, není to omyl, ale podvod a korekton není na místě 3-[Moje tvrdá data tvrdí, že elektromobily ročně průměrně najedou cca 3000 kilometrů. Vycházím z nájezdu Radovana v prosinci 2014. Což je zcela stejně relevantní a vypovídající údaj, jako tvrzení Nissanu. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.