Nissan Leaf Limo: první elektrická limuzína je tu

Nissan Leaf na sebe v poslední době několikrát upozornil. Tak například se tenhle elektromobil představil v Goodwoodu, nedlouho poté se objevila zpráva, že bude v Portugalsku sloužit také coby policejní vůz. Dnes tu máme další novinku na téma Leaf. Luxusní hotel Embassy Suites v Nashville začal používat Leaf pro potřeby svých hostů. Nejde ovšem o jen tak ledajaký Leaf, ale o prodlouženou limuzínu.

Elektromobily | Byznys | Nissan

Nissan Leaf: prý ho čeká jen skvělá budoucnost

Bohužel podrobnější informace technického rázu k dispozici nejsou. Limuzína odvozená od Nissanu Leaf odveze osm lidí, uvnitř nechybí luxusní kůže a obložení pravým dřevem. Auto je oproti sériové verzi těžší o 181 kilogramů. Použití elektrické limuzíny pro potřeby hotelových hostů není úplně náhodné. Drtivá většina cest údajně není delší než osm kilometrů. 

Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků